دانلود OutByte PC Repair 1.5.2.4526 – نرم افزار بهینه‌سازی و تعمیر ویندوز

دانلود OutByte PC Repair 1.1.12.641 - نرم افزار بهینه‌سازی و تعمیر ویندوز

 

دانلود OutByte PC Repair

| نرم افزار بهینه‌سازی و تعمیر ویندوز |

 

OutByte PC Repair 1.5.2.4526 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور بهینه‌سازی سرعت سیستم‌عامل ویندوز با اعمال مجموعه‌ای از تنظیمات جادویی است. با این برنامه شما می‌توانید برای همیشه از شر هنگ کردن‌های سیستم خلاص شوید و رایانه خود را همواره در حالت آماده به انجام امورات خود نگاه دارید. اگر شما هم از افت سرعت سیستم، هنگ کردن‌ها و پر شدن سریع حافظه رنج می‌برید، این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید تمامی این مشکلات را تنها با چند کلیک ساده حل کنید. عملکرد این نرم افزار، بر مبنای یک اسکن سریع و کارآمد بر روی ویندوز انجام می‌گیرد؛ به نحوی که شما بتوانید با یک‌ بررسی سریع بسیاری از مشکلات مختلف در سیستم را شناسایی و بهینه‌ترین روش ممکن برای حل آنان را به اجرا درآورید.

این برنامه با یک اسکن سریع و ساده می‌تواند فایل‌های اضافه در سیستم را تشخیص داده و ضمن آزادسازی فضای رم، عملکرد سیستم شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. با این تغییرات، شما می‌توانید پایداری سیستم را بازیابی کرده و از عملکرد آن در تمامی شرایط نهایت بهره را ببرید. بسیاری از کاربران پس از مدتی کار با سیستم، کندی بیش از اندازه‌ای را در اجرای دستورات خود احساس می‌‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید که یک بار برای همیشه از شر اینگونه مشکلات رها شوید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار OutByte PC Repair برای ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OutByte PC Repair :

– امکان تعمیر و عیب‌یابی سیستم

– قابلیت اسکن سریع و شناسایی ایرادات ویندوز

– امکان بهبود پایداری سیستم

– قابلیت پاک‌سازی حافظه و بهینه‌سازی رم

– امکان بهینه‌سازی تنظیمات حریم خصوصی

– خنثی‌سازی تهدیدات امنیتی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OutByte PC Repair.cover1  300x172 - دانلود OutByte PC Repair 1.5.2.4526 - نرم افزار بهینه‌سازی و تعمیر ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR