دانلود GetWindowText 3.71 – نرم افزار تشخیص و استخراج متن از پنجره‌ها در ویندوز

دانلود GetWindowText 3.71 - نرم افزار تشخیص و استخراج متن از پنجره‌ها در ویندوز

 

دانلود GetWindowText

| نرم افزار تشخیص و استخراج متن از پنجره‌ها در ویندوز |

 

GetWindowText 3.71 نام یک ابزار رایگان و در عین حال قدرتمند به منظور تشخیص دادن متون از داخل پنجره‌ها در محیط ویندوز است که می‌تواند هرگونه متنی را برای شما استخراج کند و نسخه‌ای از این متن قابل ویرایش را در اختیارتان قرار دهد. همانطور که می‌دانید، در بعضی بخش‌ها از سیستم‌عامل ویندوز امکان کپی کردن متون و یا استخراج آن‌ها وجود ندارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید متن یک ارور یا هشدار در پنجره خطای ویندوز را کپی کرده و در اینترنت به دنبال علت آن بگردید. در چنین شرایطی، یک راه این است که متن خطا را به طور کامل تایپ و سپس سرچ کنید؛ راه دیگری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم این است که محدودیت کپی اینگونه متون را نیز از بین برده و به آسانی آن را استخراج کنید.

همانطور که از نام این برنامه پیداست، وظیفه اصلی آن اتسخراج کردن متن از روی پنجره‌هایی است که امکان کپی و استخراج متن را ندارند. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید متون مختلف صرف نظر از اندازه‌ای که دارند را استخراج و در کپی کنید. این برنامه ضمن سازگاری کامل با عمل Drag & Drop، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید متون انواع پنجره‌ها را استخراج و ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار GetWindowText برای ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GetWindowText :

– امکان استخراج و خواندن متن از روی انواع کنترل‌ها، پنجره‌ها، دکمه‌ها و … در ویندوز

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

– عملکرد ساده و سریع برای تشخیص متون از روی پنجره‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GetWindowText.cover1  300x135 - دانلود GetWindowText 3.71 - نرم افزار تشخیص و استخراج متن از پنجره‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR