دانلود ThunderShare iTunes Backup Extractor 6.0.0.0 – استخراج دیتای بک‌آپ ایتونز

دانلود ThunderShare iTunes Backup Extractor 6.0.0.0 - استخراج دیتای بک‌آپ ایتونز

 

دانلود ThunderShare iTunes Backup Extractor

| استخراج دیتای بک‌آپ ایتونز |

 

ThunderShare iTunes Backup Extractor 6.0.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه استخراج بک‌آپ آیتونز در سیستم‌عامل ویندوز است که در مواقع ضروری تا حد زیادی می‌تواند برای نیاز شما مفید واقع گردد. این برنامه مختص افرادی است که به هر دلیلی دیگر امکان دسترسی به اطلاعات قدیمی خود بر روی آیفون / آیپد نداشته و آخرین امید آن‌ها استفاده از آیتونز است. در چنین شرایطی، حتما لازم است که آیفون یا آیپد خود را به سیستم وصل کنید تا آخرین بک‌آپ موجود بر روی آن بازیابی گردد. البته شاید این بک‌آپ، شامل اطلاعات مورد نظر شما نباشد؛ بنابراین بهتر است که پیش از این کار، در ابتدا به محتوای این نسخه پشتیبان دسترسی پیدا کنید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید بک‌آپ آیتونز از آیفون و آیپد را استخراج و به محتوای آن دسترسی داشته باشید. از آنجا که آیتونز به خودی خود فاقد این قابلیت می‌باشد، نرم افزار فعلی می‌تواند به عنوان یک ابزار کمکی امکانی را برایتان فراهم کند تا بتوانید تصاویر، ویدیوها، موزیک ها، یادداشت‌ها، پیام‌ها، شماره تلفن‌ها و … را از داخل بک‌آپ‌ها استخراج کرده و این اطلاعات را به تفکیک در سیستم خود نگهداری کرده و یا اینکه مجدد به آیفون یا آیپد خود منتقل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار ThunderShare iTunes Backup Extractor برای ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ThunderShare iTunes Backup Extractor :

– امکان استخراج دیتا از بک‌آپ آیتونز

– قابلیت بازیابی اطلاعات از بک‌آپ‌های رمزگذاری شده آیتونز

– سازگاری با انواع دیتا نظیر تصویر، فیلم، مسیج، شماره تلفن، سوابق تماس، واتس‌اپ، تقویم و …

– سازگاری کامل با آیفون، آیپادتاچ و آیپد

– امکان پیش‌نمایش اطلاعات پیش از ذخیره‌سازی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ThunderShare iTunes Backup Extractor.cover1  300x199 - دانلود ThunderShare iTunes Backup Extractor 6.0.0.0 - استخراج دیتای بک‌آپ ایتونز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR