دانلود بازی Let’s Create! Pottery 2 1.90 – شبیه‌ساز سفالگری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Let’s Create! Pottery 2 1.37 - شبیه‌ساز سفالگری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Let’s Create! Pottery 2 برای اندروید

| شبیه‌ساز سفالگری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Let’s Create! Pottery 2 1.90 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک تفننی از استودیوی بازی سازی Infinite Dreams است. اگر از گیمرهای قدیمی سیستم‌عامل اندروید باشید، احتمالا به خوبی زمان عرضه اولین نسخه این بازی را در نسخه‌های قدیمی اندروید به خاطر دارید. این بازی با ایده خلاقانه خود در آن زمان توانست توجه میلیون‌ها پلیر در سراسر دنیا را به خود جلب کند و به سرعت به عنوان یکی از برترین عناوین موجود در لیست بازی‌های در دسترس اندروید و iOS قرار گیرد. اکنون سازندگان این عنوان جذاب و سرگرم‌کننده، سعی دارند با عرضه نگارشی تازه از این بازی بار دیگر موفقیت پیشین خود را تکرار کنند.

در این بازی فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید به هنر سفالگری بپردازید و هنر دستان خود را به شکلی ایده‌آل و خلاقانه به نمایش درآورید. سفالگری، هنری است که همه ما از تماشای آن از نزدیک و یا حتی برنامه‌های تلویزیونی لذت می‌بریم. اینکه بتوان با دستان خود به گل و مواد مخصوص این حرفه شکل و شمایل دلخواه را داد، در نوع خود بسیار جذاب و تماشایی است. ولی شاید این فرصت برای همه فراهم نباشد که بتوانند در دنیای واقعی سفالگری کنند. در اینجاست که شبیه‌ساز سفالگری 2 می‌تواند جذابیت خود را به کاربر نشان دهد. شما در این بازی می‌تواند هنر سفالگری را تمرین کرده و در محطی بسیار نزدیک به واقعیت، بالمس صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی خود، انواع ظروف مختلف را بسازید و تصاویر آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Let’s Create! Pottery 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Let’s Create! Pottery 2 :

– یادگیری ساده، سریع و آسان

– امکان رنگ‌آمیزی و نقاشی انواع الگوها بر روی کوزه، گلدان و …

– دارا بودن تکنولوژی گرافیکی فوق‌پیشرفته برای شبیه‌سازی نزدیک به واقعیت مدل‌ها

– امکان ساخت انواع ظروف مختلف سفالی با لمس انگشتان دست

– امکان شرکت در ده‌ها چالش آنلاین

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Lets Create Pottery 2 1 85x150 - دانلود بازی Let’s Create! Pottery 2 1.90 - شبیه‌ساز سفالگری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Lets Create Pottery 2 2 85x150 - دانلود بازی Let’s Create! Pottery 2 1.90 - شبیه‌ساز سفالگری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Lets Create Pottery 2 3 85x150 - دانلود بازی Let’s Create! Pottery 2 1.90 - شبیه‌ساز سفالگری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Lets Create Pottery 2 4 85x150 - دانلود بازی Let’s Create! Pottery 2 1.90 - شبیه‌ساز سفالگری 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  بازی فقط بر روی گوشی های با پردازنده ARM64 نصب می شود.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR