دانلود بازی SUPER BUILD برای PC

دانلود بازی SUPER BUILD برای PC

 

دانلود بازی SUPER BUILD برای کامپیوتر

| بازی ساخت و ساز |

| نسخه DRMFREE |

 

SUPER BUILD بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های کژوال، ایندی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط MOONBEAR ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای، قرار است که شما به دنیای فانتزی وارد شوید که در آن امکان ساخت و ساز نامحدود در اختیارتان گذاشته شده است. بیش از 600 آیتم مختلف و قابل شخصی‌سازی در این بازی برای شما فراهم شده تا بتوانید به شکلی ازادانه شروع به ساخت و بنای انواع مختلف سازه‌ها کنید. در این بازی هیچ مرحله، ماموریت، زمان‌سنج یا … برای انجام امور مختلف وجود ندارد و تنها خلاقیت شماست که تعداد بی شماری از سازه‌ها را بنا می‌کند.

آیا تا به حال در رویای ساخت و سایز در یک دنیای کاملا شخصی و رویایی بوده‌اید؟ در این بازی برای شما امکانی مهیا شده است که بتوانید انواع مختلف مزرعه‌ها، قلعه‌های مسکونی و … را بسازید؛ بدون آنکه نگران اقتصاد و مشکلات مالی باشید. این بازی شمار متعددی از آیتم‌ها را در خود جای داده که توسط گروهی از بهترین هنرمندان طراحی شده و شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. با ترکیب کردن آیتم‌ها و کنار هم گذاشتن آن‌ها می‌توانید سازه‌هایی چشم‌گیر و جذاب را بسازید و از تماشای شهری رویایی لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SUPER BUILD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SUPER BUILD1 300x169 - دانلود بازی SUPER BUILD برای PC SUPER BUILD2 300x169 - دانلود بازی SUPER BUILD برای PC

 

SUPER BUILD3 300x169 - دانلود بازی SUPER BUILD برای PC SUPER BUILD4 300x169 - دانلود بازی SUPER BUILD برای PC

 

تریلر بازی SUPER BUILD :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 or similar
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB Video memory
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 or similar
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB Video memory
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 133 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR