دانلود بازی MudRunner 1.2.1.8473 – رانندگی ماشین سنگین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی MudRunner 1.0.1.7410 - رانندگی ماشین سنگین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی MudRunner برای اندروید

| بازی رانندگی ماشین سنگین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

MudRunner 1.2.1.8473 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Focus Home Interactive است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، در واقع نسخه موبیلی یکی از عناوین بسیار محبوب در بین گیمرهای رایانه است که تاکنون میلیون‌ها مرتبه از سوی کاربران سراسر دنیا خریداری شده است. اکنون به شما دوست‌داران تجربه رانندگی با کامیون و وسایل نقلیه سنگین این مژده را می‌دهیم که می‌توانید با وسیله نقلیه انتخابی خود به تجربه‌ای جذاب در جاده‌های خاکی بپردازید.

سازندگان این بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه کار تا حد امکان به واقعیت شباهت داشته باشید. در این بازی شما بر صندلی راننده وسایل نقلیه سنگین تکیه خواهید زد و به محیط‌هایی سفر می‌کنید که سراسر شگفتی و جذابیت هستند. ماموریت‌های شما در این بازی تنوع بالایی دارند که برای گذر از هریک باید به مهارت نسبتا خوبی در زمینه رانندگی آفرود با این وسایل نقلیه رسیده باشید. به طور کلی در بازی تعداد 15 محیط مختلف طراحی شده است که با گرافیک جذاب و چشم‌نواز خود توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. هم اکنون می توانید بازی MudRunner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی MudRunner :

شبیه‌سازی واقع‌گرایانه امکان تجربه رانندگی آفرود با انواع وسایل نقلیه سنگین

– امکان آشنایی با مهارت‌های مختلف در رانندگی آفرود و رویارویی با قوانین مختلف فیزیک در هر سناریو

– امکان تجربه رانندگی آزادانه در 15 جهان بزرگ و وسیع

– امکان رانندگی با تعداد 15 وسیله نقلیه سنگین و مختلف

– دارا بودن گرافیک فوق‌العاده و چشم‌نواز

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MudRunner1 150x84 - دانلود بازی MudRunner 1.2.1.8473 - رانندگی ماشین سنگین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت MudRunner2 150x84 - دانلود بازی MudRunner 1.2.1.8473 - رانندگی ماشین سنگین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت MudRunner3 150x84 - دانلود بازی MudRunner 1.2.1.8473 - رانندگی ماشین سنگین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت MudRunner4 150x84 - دانلود بازی MudRunner 1.2.1.8473 - رانندگی ماشین سنگین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 + 307 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR