دانلود PreviSat 4.0.5.3 – نرم افزار مشاهده موقعیت زنده ماهواره‌ها

دانلود PreviSat 4.0.5.3 - نرم افزار مشاهده موقعیت زنده ماهواره‌ها

 

دانلود PreviSat

| نرم افزار مشاهده موقعیت زنده ماهواره‌ها |

 

PreviSat 4.0.5.3 نام یک بسته نرم افزاری رایگان و متن باز است که با هدف نمایش موقعیت دقیق و زنده کلیه ماهواره‌ها در آسمان‌ طراحی شده است. به کمک این برنامه شما در نهایت سادگی می‌توانید موقعیت تمامی ماهواره‌ها مصنوعات ساخت دست بشر در آسمان را مشاهده کنید. خصوصیت مهم این برنامه، تغییرات زنده هریک از ماهواره‌ها مطابق با تغییرات موقعیت آن‌ها است که هر یک از این تغییرات را به صورت زنده برای شما بر روی نقشه به نمایش می‌گذارد. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و شما تنها با نصب و اجرای سریع آن می‌توانید به سرعت نقشه جهان را به همراه موقعیت زنده هریک از ماهواره‌ها بر روی آن مشاهده نمایید.

در کنار این‌ها، نرم افزار مذکور مجموعه‌ای از اطلاعات مفید در رابطه با موقعیت هریک از ماهواره‌ها را نیز در خود دارد که شما می‌توانید یکایک این اطلاعات را از منابعی معتبر مطالعه و جمع‌آوری کنید. علاوه بر این شما می‌توانید بر مبنای اطلاعات موجود، محاسباتی دقیق را انجام دهید که هر ماهواره در چه تاریخ و زمانی از یک موقعیت خاص بر روی کره زمین عبور خواهد کرد. در کنار این‌ها شما همچنین می‌توانید موقعیت دقیق و زنده ماه و خورشید و حتی ایستگاه فضایی بین‌المللی را نیز در هر ساعت از شبانه‌روز مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار PreviSat را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PreviSat :

– امکان نمایش موقعیت دقیق ماهواره‌ها، ایستگاه فضایی بین‌المللی و …

– قابلیت مشاهده موقعیت دقیق خورشید و ماه در هر ساعت از شبانه‌روز

– امکان محاسبه و پیش‌بینی زمان گذر ماهواره‌ها بر فراز کشورهای مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PreviSat.cover1  300x202 - دانلود PreviSat 4.0.5.3 - نرم افزار مشاهده موقعیت زنده ماهواره‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR