دانلود V-Ray 5.00.04 For 3ds Max 2016-2021 x64 – پلاگین قدرتمند ویری برای 3ds Max

دانلود V-Ray 5.00.04 For 3ds Max 2016-2021 x64 - پلاگین قدرتمند ویری برای 3ds Max

 

دانلود V-Ray

| پلاگین قدرتمند ویری برای 3ds Max |

 

V-Ray 5.00.04 For 3ds Max 2016-2021 x64 نام یک پلاگین قدرتمند و شناخته برای نرم افزار تری‌دی‌اس مکس (3ds Max) می‌باشد که در این مطلب از سایت یاس دانلود، پکیج کامل و سازگار آن با کلیه نسخه‌های این برنامه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد. با استفاده از این پلاگین فوق‌العاده و مجز بودن به یک سخت افزار قوی، شما می‌توانید مدل‌های ساخته شده در محیط تری‌دی‌اس مکس را رندر کنید و تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت را از آنان خلق کنید؛ به نحوی که تشخیص واقعی یا ساختگی بودن هریک از این آثار گرافیکی کاری مشکل و گاها غیرممکن به نظر برسد.

نرم افزار ویری در واقع یکی از افزونه‌های بسیار سودمند در تری‌دی‌اس مکس می‌باشد که با استفاده از آن معماران، طراحان، هنرمندان و … می‌توانید ایده‌های ذهنی خود را پیاده‌سازی کنند. هر فرد با افزایش مهارت خود در زمینه کار با این پلاگین و یادگیری تنظیمات آن می‌تواند آینده خود را تضمین کرده و به یک رندرکار فوق‌العاده تبدیلشود. در ابتدا این افزونه تنها از سوی معماران مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ ولی امروزه با پیشرفت چشم‌گیر ابزارهای ویری، از آن در انواع پروژه‌های مختلف هنری، طراحی و … نیز استفاده می‌شود. شما کاربران عزیز بازدیدکننده وب‌سایت یاس دانلود، هم اکنون می توانید آخرین نسخه پلاگین V-Ray را به صورت سازگار با کلیه نسخه‌های تری‌دی‌اس مکس با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های پلاگین V-Ray :

– امکان رندر کردن حرفه‌ای مدل‌های سه‌بعدی و کاربرد گسترده در حوزه تولید فیلم، ساخت بازی‌های ویدیویی، طراحی صنعتی، طراحی محصول، معماری و …

– سرعت بسیار بالا در مقایسه با سایر افزونه‌های موجود

– یکپارچه بودن با نرم افزارهایی نظیر تری دی مکس، راینو و اسکچاپ

– امکان رندر و مجسم‌سازی نزدیک به واقعیت مدل‌ها با شبیه‌سازی حرفه‌ای بازتاب، شکست نور و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

V Ray.cover1  300x169 - دانلود V-Ray 5.00.04 For 3ds Max 2016-2021 x64 - پلاگین قدرتمند ویری برای 3ds Max

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR