دانلود Renga Architecture 4.6.34667.0 x64 – نرم افزار حرفه‌ای مدل‌سازی اطلاعات ساختمان

دانلود Renga Architecture 4.6.34667.0 x64 - نرم افزار حرفه‌ای مدل‌سازی اطلاعات ساختمان

 

دانلود Renga Architecture

| نرم افزار حرفه‌ای مدل‌سازی اطلاعات ساختمان |

 

Renga Architecture 4.6.34667.0 x64 نام یک نرم افزار پیشرفته و کارآمد در زمینه مدل‌سازی اطلاعات ساختمان است که افراد خبره در این حوزه به خوبی با آن آشنایی دارند. اصطلاح مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM)، از جمله مباحثی است که امروزه فعالان صنعت ساخت و ساز با آن روبه‌رو می‌شوند. مدل‌سازی اطلاعات ساختمان یا اصطلاحا “بیم”، از آغاز قرن 21 میلادی و همگام با پیشرفت‌های تکنولویک و دیجیتال در کشورهای توسعه یافته به شکل جدی مطرح شد و از آن زمان تاکنون با پیشرفتی پرشتاب در سراسر دنیا گسترش یافته و در دسترس بودن ده‌ها ابزار حرفه‌ای در این زمینه نیز نقش مهمی در آشنایی هرچه بیشتر کاربران با آن داشته است.

بیم یک محصول نرم افزاری نیست؛ بلکه بیم را باید یک علم مهم در حوزه ساخت و ساز و عمران به شمار آورد. بیم در واقع متدی است که با استفاده از آن می‌توان قسمت‌های مختلف ساختمان را به صورت قدم به قدم بررسی و مطالعه کرد. فرآیند ساخت، متره کردن، ترسیم نقشه و … تماما در بیم قابلیت اجرایی داشته و با سهولت بهتری قابل انجام می‌باشند. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از برترین ابزارهای بیم در خدمت شما متخصصین عزیز هستیم که با دارا بودن امکانات جامع و مثال‌زدنی خود، تمامی نیازهای افراد در این حوزه را به طور کامل پوشش می‌دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Renga Architecture را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Renga Architecture :

– امکان ساخت نمای سه‌بعدی از ساختمان‌ها با اجزای مختلف نظیر دیوار، پنجره و …

– امکان معماری دقیق و جامع با کلیه ابعاد

– امکانات گسترده در حوزه ارائه شیوا و واضح پروژه‌های ساخت و ساز

– امکانات گسترده در زمینه مستندسازی

– امکان ویرایش و اعمال سریع تغییرات بر روی پروژه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Renga Architecture.cover  300x194 - دانلود Renga Architecture 4.6.34667.0 x64 - نرم افزار حرفه‌ای مدل‌سازی اطلاعات ساختمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 365 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR