دانلود Exposure X6 6.0.3.158 / Bundle 6.0.3.133 x64 – بسته قدرتمند ویرایش تصاویر

دانلود Exposure X6 6.0.3.158 / Bundle 6.0.3.133 x64 - بسته قدرتمند ویرایش تصاویر

 

دانلود Exposure X5 Bundle

| بسته قدرتمند ویرایش تصاویر |

 

Exposure X6 6.0.3.158 / Bundle 6.0.3.133 x64 نام یک بسته نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای برای عکاسان خلاق است که به کمک آن بتوانید تصاویر هنری خود را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید. این برنامه، دارای کتابخانه‌ای عظیم از جلوه‌های بصری فوق‌العاده و خلاقانه است که شما بتوانید یکایک آن‌ها را بر روی عکس‌های خود اعمال کرده و جلوه‌ای خاص به آن‌ها بدهید. این برنامه دارای مجموعه‌ای از امکانات ویژه و حرفه‌ای است که مشابه آن را در معدود ابزارهای گرافیکی می‌توان مشاهده کرد. بنابراین در صورتی که شما نیز به دنبال ابزاری حرفه‌ای برای ویرایش و پردازش تصاویر هستید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید.

به عنوان مثال، این برنامه یک مجموعه وسیع از جلوه‌های بصری مشابه فیلم‌های قدیمی و کلاسیک را در خود دارد که شما می‌توانید با اعمال کردن آن‌ها بر روی تصاویر خود، آنان را به مانند تصاویر قدیمی به نمایش درآورید. این برنامه بر مبنای تحقیق و توسعه گروهی از متخصصین کاربلد در حوزه گرافیک و عکاسی آماده شده و از این نظر می‌توان انتظار داشت که ابزاری حرفه‌ای در اختیارتان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، شما به ده‌ها ابزار هلاقانه دیکر هم دسترسی دارید که بتوانید از آن‌ها برای زیباسازی تصاویر خود نهایت بهره را ببرید.هم اکنون می توانید نرم افزار Exposure X6 Bundle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Exposure X6 Bundle :

– امکان ویرایش و کار بر روی فرمت RAW

– امکان ماسک کردن بخشی از تصویر با لایه‌های دلخواه

– امکان اعمال اصلاحات لازم بر روی لنز و رفع ایرادات آن

– سازگاری با انواع مختلف فرمت‌های رایج

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– دارا بودن بیش از 500 تنظیم از پیش آماده

– دارا بودن پلاگین حرفه‌ای و سازگار با Adobe Photoshop, Adobe Lightroom

– امکان کار بر روی لایه‌ها

– امکان ویرایش حرفه‌ای تصاویر پرتره

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

دانلود Exposure X6 6.0.3.158 / Bundle 6.0.3.133 x64 - بسته قدرتمند ویرایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 444/465 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR