دانلود بازی Monster Logic برای PC

دانلود بازی Monster Logic برای PC

 

دانلود بازی Monster Logic برای کامپیوتر

| بازی منطق هیولا |

| نسخه DARZER0 |

 

Monster Logic بازی جدیدی در سبک ایندی، شبیه‌سازی، پازلی و 2 بعدی می باشد که در سال 2020 توسط Blorp Company ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به دنیای منطق هیولا خوش آمدید! این بازی پازلی و هیجان‌انگیز شما را به دنیایی از هیولاها می‌برد که شما باید در آن از مهارت هریک از موجودات حاضر در دنیای بازی نهایت استفاده را ببردی. هر هیولا مهارت خاص خود را دارد که باید منطق مراحل را به کمک این مهارت‌ها حل کنید. مراحل این بازی مجموعا تعداد 40 پازل مختلف هستند که شما می‌توانید مرحله به مرحله با آن بیشتر آشنا شده و روند داستانی بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

شما در بازی می‌توانید هیولاها را در یک شبکه قرار داده و از مهارت هرکدام از آن‌ها نهایت بهره را ببرید. هیولاهایی زیبا با ظاهری منحصر به فرد که هرکدام گوشه‌ای از پازل مراحل را برای شما حمل می‌کنند. دقت کنید که در این منطق نباید دچار اشتباه شوید تا بتوان مراحل را با موفقیت به اتمام برسانید. در بازی مجموعا 13 هیولای مختلف حضور دارند که با بهره‌گیری از مهارت هریک می‌توانید بازی را با موفقیت به پایان برسانید.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Monster Logic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monster Logic 1 300x169 - دانلود بازی Monster Logic برای PC Monster Logic 2 300x169 - دانلود بازی Monster Logic برای PC

 

Monster Logic 3 300x169 - دانلود بازی Monster Logic برای PC Monster Logic 4 300x169 - دانلود بازی Monster Logic برای PC

 

دانلود تریلر Monster Logic :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2.0Ghz CPU
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Any graphics card that supports OpenGL 2.1
Storage: 150 MB available space
Additional Notes: Runs with pretty much anything

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR