دانلود DriveSnap 1.1.6.0 – ساخت کاتالوگ از لیست ها فایل ها و فولدرها

دانلود DriveSnap 1.1.6.0 - ساخت کاتالوگ از لیست ها فایل ها و فولدرها

 

دانلود DriveSnap

| ساخت کاتالوگ از لیست ها فایل ها و فولدرها |

 

DriveSnap 1.1.6.0 نام یک ابزار کاربردی و کم حجم در زمینه ساخت کاتالوگ هایی با قابلیت جستجو از فایل ها در حافظه‌های ذخیره‌سازی است. با این برنامه شما می‌توانید از مجموعه آیتم‌های موجود در هارد دیسک، فلش مموری، مموری کارت و یا فضای شبکه یک لیست و یا کاتالوگ آماده کنید تا در مواقع لزوم بتوانید به آسانی فایل و یا دیتای مورد نظر خود را در بین آن‌ها پیدا کنید. در صورتی که شما نیاز دسته افرادی هستید که با حجم گسترده‌ای از دیتا و اطلاعات شخصی در هارد دیسک، فلش یا … سر و کار دارید، این برنامه شما را قادر می‌سازد تا به آسانی بتوانید کاتالوگ‌هایی با قابلیت جستجو بسازید تا بتوان در مواقع نیاز فایل مورد نظر خود را از بین اطلاعات پیدا کرد.

زمانی که شما از یک دیسک اسنپ شات تهیه می‌کنید، این امکان برایتان فراهم خواهد شد که در هر زمان بتوانید در درون این لیست به جستجوی فایل‌های مورد نظر خود بپردازید. استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربردی است که درایو و یا حافظه مورد نظرتان در اوقاتی خاص در دسترس نباشد؛ بدین ترتیب شما همواره می‌توانید لیست مورد نظر خود را در دسترس داشته باشید و دست‌کم بتوانید فایل مورد نظر خود را از درون لیست پیدا کنید. علاوه بر این، امکان ساخت اینگونه کاتالوگ‌ها هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار و زمان‌بندی شده فراهم است که می‌توانید از هردوی این قابلیت‌ها نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار DriveSnap را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DriveSnap :

– امکان ساخت کاتالوگ و لیست از فایل‌ها در هارد دیسک، فلش، مموری کارت و …

– امکان جستجوی سریع و آسان اطلاعات در کاتالوگ‌ها

– امکان تهیه کاتالوگ به صورت دستی و یا خودکار

– امکان مشاهده لیست کامل فایل‌ها و یا جستجو بر اساس اسامی آن‌ها

– امکان نمایش فایل‌های تکراری در لیست‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DriveSnap.cover1  283x300 - دانلود DriveSnap 1.1.6.0 - ساخت کاتالوگ از لیست ها فایل ها و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR