دانلود RoseMedical icSpeech Professional 3.3.1 – نرم افزار گفتار درمانی

دانلود RoseMedical icSpeech Professional 3.3.1 - نرم افزار گفتار درمانی

 

دانلود RoseMedical icSpeech Professional

| نرم افزار گفتار درمانی |

 

RoseMedical icSpeech Professional 3.3.1 نام یک محصول نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند در حوزه پزشکی و گفتار درمانی است که از قابلیت‌ها و امکاناتی گسترده در این زمینه برخوردار می‌باشد. این برنامه می‌تواند اطلاعات جامعی در رابطه با گفتار درمانی بیماران و مراجعه‌کنندگان به کلینیک را در اختیار شما قرار دهد. گفتار درمانی یا آسیب‌شناسی گفتار و زبان، یکی از رشته‌های علوم توانبخشی است که توسط یک متخصص بالینی به نام گفتار درمانگر به بررسی، تشخیص و یا درمان اختلالات ارتباطی، درکی، اختلالات صوت و یا حتی مشکلات بلع می‌پردازد. از آنجا که عمده شناخت عمومی در رابطه با این حوزه مربوط به اختلالات تلفظ و تکلم است، نرم افزارهای متعددی در این زمینه عرضه شده که در این مطلب با معرفی یکی از بهترین آن‌ها در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

این نرم افزار، دستیاری قدرتمند برای کمک به شما در زمینه گفتار درمانی بیماران است. از این برنامه می‌توانید به منظور ارزیابی، درمان و اندازه‌گیری نتایج استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید به صورت بصری شیوه تکلم کلمات و عبارات مختلف را به همراه حرکات زبان، لب‌ها و … مشاهده کنید. این امر به شما و حتی فرد بیمار کمک می‌کند تا بتواند اشتباهات خود را به صورت گرافیکی مشاهده و با تمرین بیشتر، آنان را در شیوه تکلم خود اصلاح کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RoseMedical icSpeech را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RoseMedical icSpeech Professional :

– امکان مشاده بصری شدت گفتار از بینی و دهان

– اندازه‌گیری جریان هوای بینی و دهان حین تکلم

– مشاهده تماس زبان و دندان‌ها حین صحبت

– دارا بودن پارامترهای صوتی گسترده –

مناسب برای افراد خبره در حوزه گفتار درمانی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RoseMedical icSpeech.cover1  300x210 - دانلود RoseMedical icSpeech Professional 3.3.1 - نرم افزار گفتار درمانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR