دانلود AVG Clear 22.11.7716 – حذف کامل محصولات امنیتی ای وی جی

دانلود AVG Clear 20.5.5410.0 - حذف کامل محصولات امنیتی ای وی جی

 

دانلود AVG Clear

| حذف کامل محصولات امنیتی ای وی جی |

 

AVG Clear 22.11.7716 نام‌ یک ابزار جدید و رایگان است که کاربر با نصب آن بر روی سیستم به آسانی می‌تواند محصولات امنیتی شرکت ای وی جی را از روی سیستم حذف کند. در صورتی که شما هم قصد دارید که آنتی‌ویروس یا ابزارهای امنیتی شرکت ای وی جی که بر روی سیستم نصب کرده‌اید را بدون بر جای ماندن ردپا به طور کامل از بین ببرید، این نرم افزار به خوبی می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند. در بسیاری از مواقع، حذف کردن ابزارهای امنیتی یا آنتی‌ویروس‌ها سختی‌های خاص خود را دارد که موجب چالش‌برانگیز شدن فرآیند تعویض آنتی ویروس می‌شود. در صورتی که شما هم قصد دارید آنتی ویروس ای وی جی را بر روی سیستم خود حذف و آنتی ویروس دیگری را جایگزین آن کنید، استفاده از این ابزار بسیار برایتان کاربردی خواهد بود.

در صورتی که شما بدون حذف کردن آنتی‌ویروس‌ها، یک ضدویروس جدید را در کنار آن نصب کنید، کندی بسیار زیادی را در عملکرد سیستم شاهد خواهید بود. بنابراین همواره توصیه شده است که پیش از نصب آنتی‌ویروس‌ها، از حذف دیگر ابزارهای امنیتی بر روی سیستم اطمینان حاصل کنید تا این مورد منجر به افت سرعت سیستم و یا تداخل در عملکرد آن‌ها نشود. این بسته رایگان قادر است کلیه محصولات امنیتی ای وی جی را از روی سیستم حذف کند تا به آسانی بتوانید آنتی ویروس جدید و دلخواه خود را جایگزین آن کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AVG Clear را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AVG Clear :

– امکان حذف آسان و سریع محصولات ای وی جی از روی سیستم

– قابلیت شناسایی انواع محصولات امنیتی AVG

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AVG Clear.cover  300x200 - دانلود AVG Clear 22.11.7716 - حذف کامل محصولات امنیتی ای وی جی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR