دانلود بازی Parking: Revolution Car Zone Pro 1.0.1 – شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Parking: Revolution Car Zone Pro 1.0.1 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Parking: Revolution Car Zone Pro برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Parking: Revolution Car Zone Pro 1.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی StrongUnion Games است. در صورتی که علاقه‌مند به تجربه رانندگی با انواع مختلف خودروها اعم از کلاسیک و مدرن هستید، ما برایتان بازی جدیدی را آماده کرده‌ایم که در آن بتوانید از تجربه رانندگی و شبیه‌سازی پارک خودرو لذت ببرید. مهارت پارک اتومبیل، یک مهارت پیچیده و حرفه‌ای است که حتی رانندگان حرفه‌ای هم نسبت به اجرای آن تسلط کافی ندارند. در این بازی شما می‌توانید اتومبیل‌های مختلف را هدایت کرده و آن‌ها را در موقعیت خاصی که برای هر مرحله تعیین شده پارک کنید.

در این بازی ده‌ها ماموریت مختلف در پیش روی شماست که باید ضمن تقویت مهارت خود در زمینه پارک خودرو، هر مرحله را موفقیت پشت سر بگذارید. در حالت داستانی این بازی، مراحل سخت و دشواری در پیش روی شماست که طی هرکدام از آن‌ها شما باید اتومبیل خود را در منطقه تعیین شده پارک کنید. تکمیل هر ماموریت نیاز به مهارت و تمرین بسیار دارد؛ از این روی در صورتی که فکر می‌کنید مهارت کافی در این زمینه دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Parking: Revolution Car Zone Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Parking: Revolution Car Zone Pro :

– دارا بودن فیزیک واقعی خودروها

– گرافیک بسیار نزدیک به واقعیت

– دارا بودن محیط‌هایی با جزئیات بسیار بالا

– امکان رانندگی در 3 زاویه مختلف از دوربین

– امکان رانندگی و تجربه پارک خودرو با انواع خودروها

– شبیه‌سازی واقعی صدای موتور خودروها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Parking Revolution Car Zone Pro 1 150x78 - دانلود بازی Parking: Revolution Car Zone Pro 1.0.1 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Parking Revolution Car Zone Pro 2 150x78 - دانلود بازی Parking: Revolution Car Zone Pro 1.0.1 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Parking Revolution Car Zone Pro 3 150x78 - دانلود بازی Parking: Revolution Car Zone Pro 1.0.1 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Parking Revolution Car Zone Pro 4 150x78 - دانلود بازی Parking: Revolution Car Zone Pro 1.0.1 - شبیه‌ساز پارک اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR