دانلود AutoResponder for Telegram – Auto Reply Bot 1.0.7 – ربات پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها در تلگرام

دانلود AutoResponder for Telegram - Auto Reply Bot 1.0.7 - ربات پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها در تلگرام

 

دانلود نرم افزار AutoResponder for Telegram – Auto Reply Bot برای اندروید

| ربات پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها در تلگرام |

 

AutoResponder for Telegram – Auto Reply Bot 1.0.7 نام یک نرم افزار جدید، محبوب و قدرتمند برای افرادی است که می‌خواهند یک دستیار کاملا خودکار برای حساب تلگرام خود داشته باشند. این ربات هوشمند شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به پیام‌های دریافتی خود پاسخ خودکار بدهید. استفاده از این نرم افزار بیشتر مختص افرادی است که در فضای مجازی کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کرده و دوست ندارند که هیچ مشتری را از دست بدهند. با استفاده از ای نبرنامه شما می‌توانید نسبت به دریافت هرگونه پیام به شکل اختصاصی پاسخ دلخواه را تنظیم کرده و به محض دریافت پیام‌هایی حاوی کلمات خاص و تعیین شده از سمت خودتان، پاسخ مربوطه را ارسال کنید.

به عنوان مثال در صورتی که محصولات ارائه شده در فروشگاه دارای کد مخصوص هستند، می‌توانید در فضای مجازی به مخاطبین خود اعلام کنید که برای دریافت قیمت، تنها کافی‌ست که کد آن را از طریق تلگرام به شما ارسال کنند. از سوی دیگر شما می‌توانید پاسخی خودکار را برای هر کد تعریف کنید و به محض دریافت هرگونه درخواست قیمت و یا توضیحات در رابطه با کد محصولات، ارسال پاسخ را به ربات تلگرامی خود بسپارید. این نرم افزار که نسخه غیررایگان آن را در خدمت شما عزیزان قرار می‌دهیم، یکی از بهترین ربات‌ها در زمینه شخصی‌سازی ارسال پاسخ‌ها به مخاطبین است که می‌توانید عملکرد آن را مطابق با نیاز خود شخصی‌سازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار AutoResponder for Telegram برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AutoResponder for Telegram – Auto Reply Bot :

– امکان پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها در تلگرام

– قابلیت شخصی‌سازی پیام‌ها

– دارا بودن تعداد زیادی از ابزارهای خودکارسازی

– امکان پاسخ دادن خودکار به پیام‌های خاص

– امکان به‌اشتراک‌گذاری خودکار لوکیشن، زمان، نام و …

– امکان تعیین پاسخ خودکار برای مخاطبین مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AutoResponder for Telegram1 84x150 - دانلود AutoResponder for Telegram - Auto Reply Bot 1.0.7 - ربات پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها در تلگرام AutoResponder for Telegram2 84x150 - دانلود AutoResponder for Telegram - Auto Reply Bot 1.0.7 - ربات پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها در تلگرام AutoResponder for Telegram3 84x150 - دانلود AutoResponder for Telegram - Auto Reply Bot 1.0.7 - ربات پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها در تلگرام AutoResponder for Telegram4 84x150 - دانلود AutoResponder for Telegram - Auto Reply Bot 1.0.7 - ربات پاسخ‌دهی خودکار به پیام‌ها در تلگرام

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR