دانلود Aeon Timeline 2.3.16 – نرم افزار ساخت جدول زمانی و مدیریت امور

دانلود Aeon Timeline 2.3.16 - نرم افزار ساخت جدول زمانی و مدیریت امور

 

دانلود Aeon Timeline

| نرم افزار ساخت جدول زمانی و مدیریت امور |

 

Aeon Timeline 2.3.16 نام یک ابزاری مفید و قدرتمند در زمینه ساخت جداول زمانی به منظور مدیریت امور است که کاربر به وسیله آن می‌تواند ذهن خود را برای تفکراتی بزرگ و با اهداف مهم پرورش دهد. این نرم افزار یک ابزار بهینه برای افرادی است که تفکراتی خلاق دارند. اکثر نرم افزارهای مدیریت زمان سنتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا تنها یک نیاز را رفع کنند: ایجاد یک نمای زیبا و جذاب از زمان به صورت یک‌بعدی؛ ولی با استفاده از این برنامه شما بیش از یک جدول زمانی را خواهید داشت و بدین ترتیب می‌توانید یک مجموعه از رویدادها را در خطی بی‌پایان مدیریت کنید. با این برنامه شما می‌توانید جدول زمانی خود را به گروه‌های منطقی، پروژه‌ها و یا امورات همزمان تقسیم کنید.

این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید روابط بین رویدادها، مردم، مکان‌ها و ایده‌ها را با هم مشخص ساخته و از روی آن‌ها مدل‌سازی انجام دهید. این برنامه می‌تواند رویدادهای مرتبط به تحقیقاتی علمی را نیز برای شما مدیریت کند و به عنوان مثال امکان لینک کردن تصویر، فایل و … را در اختیار شما قرار دهد. در کنار این‌ها، شما می‌توانید جداول زمانی را با نهایت جزئیات و امکانات شخصی‌سازی متنوع برای خود ایجاد و از مدیریت آن نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Aeon Timeline را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Aeon Timeline :

– امکان ساخت چندین جدول زمانی و بدون محدودیت

– انعطاف‌پذیری بالا در ساخت و شخصی‌سازی جداول زمانی

– امکانات گسترده در مدیریت و ویرایش دیتای وارد شده

– امکان مخفی‌سازی داده‌های پیچیده

– مناسب برای افکار خلاقانه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Aeon Timeline.cover1  300x202 - دانلود Aeon Timeline 2.3.16 - نرم افزار ساخت جدول زمانی و مدیریت امور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 74 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR