دانلود Shape Collage Pro 3.1 – نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

دانلود Shape Collage Pro 3.1 - نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

 

دانلود Shape Collage Pro

| نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ |

 

Shape Collage Pro 3.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ساخت تصاویر کلاژ است که کاربر به کمک آن می‌تواند مجموعه تصاویر دلخواه خود را در کنار هم قرار داده و یک کلاژ زیبا و دیدنی را خلق کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، تصاویر کلاژ به آن دسته از عکس‌هایی گفته می‌شود که از ترکیب چندین تصویر مختلف در کنار هم ساخته می‌شود. اینگونه عکس‌ها که به تازگی محبوبیت ویژه‌ای در بین افراد پیدا کرده‌اند، امکانی را مهیا می‌کند تا کاربر بتواند تصاویر دلخواه خود را به همدیگر بچسباند و در نهایت یک ترکیب زیبا و دیدنی را خلق نماید.

ساخت تصاویر کلاژ به کمک ابزارهای ویرایشی تصویر کاری سخت و زمان‌بر است و اگر کاربر بخواهد از ابزارهای موجود برای ساخت کلاژ استفاده کند، باید زمان زیادی را صرف کند؛ کما اینکه نتیجه نهایی آن هم چندان باب میل کاربر درنخواهد آمد. در صوتی که شما نیز علاقه‌مند به ثبت عکس هستید، با استفاده از این نرم افزار کاربردی و قدرتمند می‌توانید آن‌ها را در کنار همدیگر قرار داده و کلاژ‌هایی دیدنی را خلق کنید. در صورتی که نیاز به ابزاری دارید که بتواند برای شما تصاویر کلاژ را در نهایت سادگی و با چند کلیک ساده و سریع ایجاد کند، به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار کاربردی و قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Shape Collage Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Shape Collage Pro :

– امکان ساخت کلاژ تنها با چند کلیک ساده

– امکان جای‌گذاری سریع و ساده تصاویر در کلاژ

– امکان استفاده از تصاویر موجود در کامپیوتر و یا فراخوانی آنان از وب

– دارا بودن تمپلیت‌هایی زیبا و مدرن برای ساخت کلاژ

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های گرافیکی

– امکان جابه‌جا کردن تصاویر در کلاژ

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Shape Collage Pro.cover1  300x300 - دانلود Shape Collage Pro 3.1 - نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR