دانلود Smart Driver Manager 7.1.1190 + Portable – نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

دانلود Smart Driver Manager 5.0.396 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

 

دانلود Smart Driver Manager

| نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها |

 

Smart Driver Manager 7.1.1190 + Portable نام یک محصول نرم افزاری جدید، قابل اطمینان و سریع به منظور مدیریت و بروزرسانی درایورها است که کاربر به کمک آن می‌تواند تازه‌ترین نسخه از درایور قطعات سیستم را شناسایی و دانلود کند. همانگونه که می‌دانید، درایورها وظیفه شناسایی سخت افزار به سیستم‌عامل را بر عهده دارند. زمانی که درایور یک سخت افزار خاص بر روی سیستم نصب نشده باشد، عملکرد آن دچار خطا شده و سخت افزار نمی‌تواند به درستی کار کند. از طرفی، مدیریت و بروزرسانی دستی درایورها کاری سخت و دشوار است که گاها برای دانلود و نصب درایورها کاربر با مشکلات تحریم و … مواجه می‌شود. در اینگونه مواقع، استفاده از ابزارهای مدیریت درایور یکی از بهترین روش‌ها برای حل مشکلات این‌چنینی است که در این مطلب با معرفی یکی از بهترین این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را برای شما فراهم می‌کند که به واسطه آن بتوانید درایورها را در سیستم خود مدیریت و با چند کلیک ساده بروزرسانی نمایید. با نصب این برنامه شما می‌توانید کلیه سخت افزارها و درایورهای مرتبط با آن را شناسایی و موارد نیازمند آپدیت را تنها با یک کلیک بروزرسانی نمایید. دیتابیس این برنامه حاوی میلیون‌ها درایور مختلف برای سخت افزارهای متنوع در سیستم است که شما در نهایت سادگی می‌توانید آن‌ها را دریافت و عملکرد سخت افزار مورد نظر خود را بهبود بخشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Smart Driver Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Smart Driver Manager :

– امکان بهینه‌سازی عملکرد کلیه سخت افزارها

– فراهم‌سازی راهی قابل اطمینان و امن برای بروز کردن درایورها

– امکان پشتیبان‌گیری و بازگردانی درایورها

– سادگی در استفاده

– امکان زمان‌بندی برای بروزرسانی خودکار درایورها

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Smart Driver Manager.cover1  300x227 - دانلود Smart Driver Manager 7.1.1190 + Portable - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR