دانلود JSONBuddy Desktop 5.3.4.1 – نرم افزار ساخت و ویرایش آسان جی سون

دانلود JSONBuddy Desktop 5.3.4.1 - نرم افزار ساخت و ویرایش آسان جی سون

 

دانلود JSONBuddy Desktop

| نرم افزار ساخت و ویرایش آسان جی سون |

 

JSONBuddy Desktop 5.3.4.1 نام یک ابزار مفید و کاربردی در زمینه فراهم‌سازی امکان ویرایش کردن فایل و فرمت جی سون است. همانطور که احتمالا می‌دانید، این فرمت به شکل گسترده‌ای توسط برنامه‌نویسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از سرویس‌های اینترنتی که بر بستر وب یا الیکیشن موبایل کار می‌کنند، دیتای خود را از ای پی آی (API) سروری دریافت می‌کنند که خروجی جی سون به آن‌ها می‌دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید فایل جی سون را با سهولت بیشتری ویرایش کنید.

جی سون‌، فایلی دارای اطلاعات در ساختار درختی است که دارای یک یا چند آبجکت و گاها آرایه است. در حالت عادی در صورتی که بخواهید این دیتا را توسط ابزارهای ویرایشگر متن ویرایش کنید، ساختار درختی آن در حجم بالا سختی و پیچیدگی زیادی را برایتان به همراه دارد. ولی با استفاده از این نرم افزار قدرتمند، شما قادر هستید فایل‌های جی سون را در نمایی زیبا و قابل تشخیص مشاهده و ویرایش کنید. این برنامه شما  را قادر می‌سازد تا بتوانید ساختار کلی جی سون فایل‌ها را به شکل دقیقی مشاهده کنید و تغییرات خود را فارغ از هرگونه خطا روی آن‌ اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار JSONBuddy Desktop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JSONBuddy Desktop :

– امکان تکمیل خودکار اطلاعات به شکل هوشمندانه

– قابلیت ویرایش حرفه‌ای محتوای فایل جی سون

– امکان تشخیص خطا و ایراد سینتکس در فایل جی سون

– امکان باز و بسته کردن بلوک آرایه و آبجکت‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JSONBuddy Desktop.cover1  300x203 - دانلود JSONBuddy Desktop 5.3.4.1 - نرم افزار ساخت و ویرایش آسان جی سون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR