دانلود Free Audio Converter 5.1.9.310 Premium – ویرایش و تبدیل فرمت‌های صوتی

دانلود Free Audio Converter 5.1.9.310 Premium - ویرایش و تبدیل فرمت‌های صوتی

 

دانلود Free Audio Converter

| ویرایش و تبدیل فرمت‌های صوتی |

 

Free Audio Converter 5.1.9.310 Premium نام یک نرم افزار قدرتمند و جدید درزمینه ویرایش فایل‌های صوتی و تبدیل فرمت‌ها به همدیگر است. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید انواع مختلف فرمت‌ها را فراخوانی کرده و با انتخاب فرمت مورد نظر خود، فایل را در فرمت جدید تحویل بگیرید. از آنجا که نگرانی اکثر کاربران حین فرآیند تبدیل فرمت این است که کیفیت فایل‌ها تغییر نکند و یا اینکه دچار افت نشود، این برنامه به شما این وعده را می‌دهد که بتوانید فایل صوتی مورد نظر خود را به نحوی تبدیل کنید که کیفیت آن در حین تبدیل افت نکند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید با فراخوانی فایل صوتی مورد نظر خود، سریعا آن را به فرمت دلخواه خود تبدیل کنید. این نرم افزار از شمار متعددی از فرمت‌ها به طور کامل پشتیبانی دارد و شما می‌توانید همه آن‌ها را در نهایت سادگی به همدیگر تبدیل کنید. علاوه بر این، کیفیت فایل‌های صوتی در این فرآیند دچار هیچ تغییری نخواهد شد و شما از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت. هم اکنون می توانید نرم افزار Free Audio Converter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Free Audio Converter :

– سازگاری 100 درصدی با کلیه فرمت‌های رایج صوتی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– عدم افت کیفیت فایل‌ها در حین تبدیل فرمت

– دارا بودن تنظیمات انعطاف‌پذیر

– امکان تبدیل تکی و یا گروهی فایل‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Free Audio Converter.cover1  300x148 - دانلود Free Audio Converter 5.1.9.310 Premium - ویرایش و تبدیل فرمت‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR