دانلود Writemapper 3.0.6 – نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی

دانلود Writemapper 3.0.2 - نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی

 

دانلود Writemapper

| نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی |

 

Writemapper 3.0.6 نام یک ابزار تهیه و آماده‌سازی محتوا برای افرادی است که دوست دارند تفکرات خود را به صورت بصری بر روی صفحه بیاورند. همانطور که می‌دانید، کشف بهترین راهکار برای حل یک مسأله نیازمند این است که کلیه روش‌ها در کنار هم آورده شوند و ضمن بررسی کارکرد هریک، بهترین گزینه را از میان آن‌ها انتخاب کنید. البته تا زمانی که این روش‌ها را بر روی کاغذ نیاورده باشید، ممکن است برخی از بهترین راهکارها نیز فراموش شده و شانس بهره‌مندی از آن را از دست بدهید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید افکار خود را بر روی یک صفحه بیاورید و بر روی آن به خوبی تمرکز کنید. با این برنامه شما می‌توانید نقشه‌های ذهنی خود را با دقت بالا ترسیم کرده و روند اجرای هر فرآیند را به صورت بصری نمایش دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید کلیه ایده‌ها در رابطه با حل یک مسئله یا مشکل را مطرح کرده و با بهره‌گیری از روش طوفان ذهنی، کلیه ایده‌ها را جمع‌آوری و بهترین را از میان آن انتخاب کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Writemapper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Writemapper :

– امکان نگارش هزاران کلمه کلیدی و شبیه‌سازی ماهیت نقشه ذهنی

– پیاده‌سازی جامع راهکار طوفان فکری برای حل مسائل

– امکان نوشتن بی‌محدودیت کلمات و به دور از حواس‌پرتی

– امکان همکاری با دیگر اعضای تیم برای تهیه افکار

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Writemapper.cover1  300x227 - دانلود Writemapper 3.0.6 - نرم افزار ترسیم نقشه‌های ذهنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 118 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR