دانلود HostsCK 2.3.1 – نرم افزار ویرایش آسان فایل هاست در ویندوز

دانلود HostsCK 2.3 - نرم افزار ویرایش آسان فایل هاست در ویندوز

 

دانلود HostsCK

| نرم افزار ویرایش آسان فایل هاست در ویندوز |

 

HostsCK 2.3.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و رایگان به منظور ویرایش کردن فایل هاست در ویندوز است. همانطور که احتمالا می‌دانید، این فایل اطلاعات مهمی از آدرس‌های دامنه به همراه آی‌پی آدرس مخصوص به هریک را در خود نگهداری می‌کند که در برخی مواقع لازم می‌شود که شما به طور دستی اطلاعات موجود در آن را تغییر دهید. به عنوان مثال، تغییر دادن سرور وب‌سایت و منتقل شدن به آی‌پی‌ آدرس جدید معمولا چند ساعتی زمان می‌برد و شاید شما بخواهید به عنوان صاحب وب‌سایت، زودتر از سایرین به سرور جدید منتقل شوید. در اینگونه شرایط و دیگر موارد مشابه، ویرایش فایل هاست به طور مستقیم از سمت کاربر انجام می‌گیرد. نرم افزاری که برای شما آماده کرده‌ایم می‌تواند محتوای فایل هاست را در نمایی زیبا به شما نمایش دهد تا امکان ویرایش آن به آسانی برایتان فراهم باشد.

فایل هاست (hosts) که یکی از فایل‌های سیستمی در پوشه ویندوز قرار دارد، برای ویرایش شدن نیاز به دسترسی مدیر دارد و گاها پیدا کردن آن در آدرس سخت و دشواری که دارد برای افراد چالش‌برانگیز است. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به واسطه آن می‌توانید فایل هاست ویندوز خود را به سرعت ویرایش کنید. در واقع این برنامه پس از نصب، مسیر پیش‌فرض فایل هاست در ویندوز را فراخوانی و فایل ویندوز شما را باز می‌کند تا بتوانید به طور مستقیم تغییرات خود را اعمال و ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار HostsCK را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HostsCK :

– نمایش محتوای فایل هاست به صورت زیبا و خوانا

– امکان آپدیت کردن سریع و آسان فایل هاست

– امکان مشاهده وب‌سایت‌های بلاک شده/نشده

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HostsCK.cover1  245x300 - دانلود HostsCK 2.3.1 - نرم افزار ویرایش آسان فایل هاست در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR