دانلود Escape Motions Inspirit 1.1.5 – نرم افزار ترسیم نقاشی دیجیتالی

دانلود Escape Motions Inspirit 1.1.5 - نرم افزار ترسیم نقاشی دیجیتالی

 

دانلود Escape Motions Inspirit

| نرم افزار ترسیم نقاشی دیجیتالی |

 

Escape Motions Inspirit 1.1.5 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ترسیم نقاشی دیجیتالی است برای آن دسته از افرادی که علاقه خاصی به هنر نقاشی دارند. اگر می‌خواهید که نقاشی را در قالب یک هنر غیرسنتی تجربه کنید، این برنامه یکی از بهترین روش‌ها را در پیش روی شما می‌گذارد. این نرم افزار در واقع یک برنامه آرامش‌بخش برای افرادی است که به هنر و اشکال هندسی مختلف علاقه خاصی دارند. شما با این برنامه می‌توانید انواع مختلف هندسه را ترسیم کنید که در ادامه هرکدام از آن‌ها قادر به رشد و تکامل باشند؛ به گونه‌ای که بخشی از اوقات فراغت شما با تماشای اثرات خلق شده‌تان بگذرد.

این برنامه می‌تواند هنر و عناصر مختلف بصری را با هم ترکیب کند تا در نهایت شما شاهد یک اثر زیبا و چشم‌نواز باشید. اشکال طراحی شده در محیط این برنامه به طور خودکار و بی‌پایان دوباره متولد می‌شوند و حرکت آنان در یک شکال جذاب به خودی خود شما را به وجد می‌آورد. این برنامه متناسب با نیاز و خلاقیت هر سنی است که بخواهد با ترسیم و طراحی انواع آثار و جلوه‌های گرافیکی خود را به آرامش برساند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به طراحی گرافیکی و نقاشی دیجیتال هستید، فرصت کار با این برنامه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Escape Motions Inspirit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Escape Motions Inspirit :

– امکان ترسیم انواع نقاشی و الگوهای پیچ‌در‌پیچ

– امکان ترکیب کردن انواع طرح‌ها با هم

– قابلیت انتخاب قلمو از میان طیف عظیمی از آن‌ها

– دارا بودن افکت‌های بصری زیبا و چشم‌نواز

– دارا بودن افکت چرخش و بزرگ‌نمایی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Escape Motions Inspirit.cover1  300x166 - دانلود Escape Motions Inspirit 1.1.5 - نرم افزار ترسیم نقاشی دیجیتالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR