دانلود LMT Anti Logger 4.1.0 x64 – جلوگیری از دزدی اطلاعات توسط ابزارهای جاسوسی

دانلود LMT Anti Logger 4.1.0 x64 - جلوگیری از دزدی اطلاعات توسط ابزارهای جاسوسی

 

دانلود LMT Anti Logger

| جلوگیری از دزدی اطلاعات توسط ابزارهای جاسوسی |

 

LMT Anti Logger 4.1.0 x64 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه محافظت از سیستم و امنیت اطلاعات در فضای مجازی است که با نصب شدن بر روی ویندوز می‌تواند امنیت شما را در فضای آنلاین به طور کامل تضمین کند. همانطور که می‌دانید، شبکه اینترنت با وجود مزایای متعددی که دارد؛ گاها بستری می‌شود برای آنکه هکرها و افراد سوء استفاده‌گر بتوانند از آن برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کنند. یکی از رو‌ش‌های پرکاربرد از سوی هکرها استفاده از ابزارهای جاسوسی است. اینگونه ابزارها با ورود به سیستم افراد، شروع به جمع‌آوری اطلاعات قربانی کرده و آن‌ها را از طریق ایمیل به شخص هکر ارسال می‌کنند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری جدید و قدرتمند را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که از امکان دزدی اطلاعات توسط ابزارهای جاسوسی جلوگیری می‌کند. این نرم افزار از دسته ابزارهای ضدجاسوسی است که با نصب کردن آن بر روی سیستم می‌توانید خیال خود را از بابت اینگونه تهدیدات راحت کرده و هرگونه تهدید این‌چنینی را سریعا شناسایی و خنثی کنید. این برنامه قادر است انواع مختلف ابزارهای جاسوسی در سیستم را شناسایی و جلوی فعالیت آن‌ها را بگیرد. بنابراین در صورتی که شما هم از بابت امکان دزدی اطلاعات خود توسط اینگونه ابزارها نگران هستید، پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این ابزار قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار LMT Anti Logger را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LMT Anti Logger :

– امکان محافظت از سیستم در برابر ویروس‌ها و تروجان‌ها

– مسدود ساختن فعالیت کی‌لاگرها، شنود از طریق میکروفون، وبکم و …

– دارا بودن ابزاری مجزا برای مدیریت رمزهای عبور

– امکان تشخیص انواع تهدیدات سایبری

– دارا بودن دیواره آتش بسیار قوی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LMT Anti Logger.cove1r 300x197 - دانلود LMT Anti Logger 4.1.0 x64 - جلوگیری از دزدی اطلاعات توسط ابزارهای جاسوسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR