دانلود بازی Tank Hero – Fun and addicting game 1.8.2 – تانک قهرمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Tank Hero - Fun and addicting game 1.5.6 - تانک قهرمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Tank Hero برای اندروید

| بازی تانک قهرمان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Tank Hero – Fun and addicting game 1.8.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Betta Games است. نبرد تانک‌ها به تازگی شروع شده است. دشمنان گرد هم جمع شده و حمله‌ای بزرگ را برای شما تدارک می‌بینند. تنها کاری که اکنون شما می‌توانید انجام دهید این است که از مهارت های خاص خود در برابر امواج بی‌پایان دشمنان استفاده کنید و منتظر بهترین فرصت برای وارد کردن ضربه به دشمنان باشید. به خاطر داشته باشید که هر باخت، شما را به ابتدای ماموریت برمی‌گرداند؛ پس پیشنهاد می‌کنیم هر چالش در مراحل مختلف بازی را با دقت و تمرکز کافی شروع کنید.

این بازی بسیار ساده است و یادگیری آن در زمانی کوتاه اتفاق می‌افتد. با شروع ماموریت‌ها، به سرعت معتاد مراحل و چالش‌های آن می‌شوید. در شروع بازی شما می‌توانید تانک دلخواه خود را از میان شمار متنوعی از گزینه‌ها انتخاب و آن را به مهارت و تجهیزات مختف مجهز کنید. در ادامه می‌توانید ماجراجویی خود را با ایفای نقش در مناطق جغرافاییی مختلف آغاز کرده و برای نبرد با غول‌های هر مرحله خود را آماده کنید. این بازی مختص افرادی است که علاقه زیادی به سبک اکشن و تجربه نبرد با تانک دارند که پیشنهاد می‌کنیم فرصت سرگرم شدن با آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Tank Hero – Fun and addicting game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Tank Hero – Fun and addicting game :

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– قابلیت نشانه‌گیری سریع و ساده با تانک‌ها

– امکانات نامحدود برای ارتقای تجهیزات و اسلحه

– قابلیت بهبود سطوح تخریب بمب و تجهیزات نظامی

– دارا بودن بیش از 100 مهارت مختلف برای ارتقا و تجهیز

– امکان کسب مهارت منحصر به فرد برای رویارویی با دشمنان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tank Hero 1 84x150 - دانلود بازی Tank Hero - Fun and addicting game 1.8.2 - تانک قهرمان برای اندروید + نسخه بی نهایت Tank Hero 2 84x150 - دانلود بازی Tank Hero - Fun and addicting game 1.8.2 - تانک قهرمان برای اندروید + نسخه بی نهایت Tank Hero 3 84x150 - دانلود بازی Tank Hero - Fun and addicting game 1.8.2 - تانک قهرمان برای اندروید + نسخه بی نهایت Tank Hero 4 84x150 - دانلود بازی Tank Hero - Fun and addicting game 1.8.2 - تانک قهرمان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR