دانلود Qiplex Easy File Organizer 2.7.0 – نرم افزار سازماندهی فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

دانلود Qiplex Easy File Organizer 2.7.0 - نرم افزار سازماندهی فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

 

دانلود Qiplex Easy File Organizer

| نرم افزار سازماندهی فایل‌ها و فولدرها در ویندوز |

 

Qiplex Easy File Organizer 2.7.0 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه سازماندهی فایل‌ها و فولدرها در سیستم‌عامل ویندوز است که شما به کمک آن می‌توانید ضمن مدیریت امور خود، میزکاری مرتب و سازمان‌دهی شده را در پیش روی داشته باشید. همانطور که می‌دانید، پس از مدتی کار کرد با رایانه دسکتاپ سیستم پر از آیکون‌هایی می‌شود که به تصور لحظه‌ای شما کاربرد مهمی داشته و لازم است که بتوانید سریعا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این امر سبب می‌شود که در طول روز همیشه با یک دسکتاپ شلوغ و پر از آیکون‌ها سر و کار داشته باشید که انجام کارها را برای شما سخت و پیچیده می‌کند.

بسیاری از کاربران پس از مدتی کار با سیستم متوجه شلوغی بیش از اندازه آیکون‌ها و چینش آنان در دسکتاپ می‌شوند. یک رویکرد سنتی در این مواقع، مرتب‌سازی دستی، حذف کردن اطلاعات غیرضروری و جابه‌جا کردن محل قرارگیری فایل‌های پرکاربرد است. اما در صورتی که شما بدین منظور هم از ابزار مخصوص استفاده کنید، تا حد زیادی می‌توانید از اتلاف وقت و زمان جلوگیری کرده و روند مدیریت یا سازماندهی اطلاعات خود را با دقت بیشتر و خطای کمتری به انجام برسانید. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی ابزاری مخصوص در این زمینه در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که می‌توانید از مزایای آن نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Qiplex Easy File Organizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Qiplex Easy File Organizer :

– سرعت بسیار بالا در سازماندهی و جابه‌جایی چینش فایل و فولدرها

– امکان جابه‌جایی و تغییر در ساختار درختی فولدرها و زیرشاخه‌ها

– امکان مرتب‌سازی خودکار در زمان‌ندب مشخص

– قابلیت تعیین قوانین از پیش تعیین شده برای سازماندهی فایل‌ها

– دارا بودن تمپلیت‌های از پیش آماده برای جابه‌جایی

– پشتیبانی از انواع حافظه‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Qiplex Easy File Organizer.cover1  267x300 - دانلود Qiplex Easy File Organizer 2.7.0 - نرم افزار سازماندهی فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR