دانلود آموزش برنامه‌نویسی ++C و بازی‌ سازی با آنریل انجین – Unreal Engine C++ Developer: Learn C++ and Make Video Games – Udemy

دانلود آموزش برنامه‌نویسی ++C و بازی‌سازی با آنریل انجین - Unreal Engine C++ Developer: Learn C++ and Make Video Games - Udemy

 

آموزش برنامه‌نویسی ++C و بازی‌ سازی با آنریل انجین

| Unreal Engine C++ Developer: Learn C++ and Make Video Games |

MP4 | | Duration: 48.5 Hours | Language: English

 

آموزش برنامه‌نویسی ++C و بازی‌ سازی با آنریل انجین ( Unreal Engine C++ Developer: Learn C++ and Make Video Games – Udemy) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از جامع‌ترین دوره‌ها در زمینه یادگیری مهارت برنامه‌نویسی به زبان سی‌پلاس‌پلاس (++C) و استفاده از آن برای بازی‌سازی در خدمت شما عزیزان هستیم. با توجه به استقبال بی‌نظیر شما کاربران عزیز و محترم از بخش ویدیوهای آموزشی رایگان در وب‌سایت یاس دانلود، بر آن شدیم تا با تمرکزی بیشتر به این بخش پرداخته و در اسرع وقت، دوره‌‌های درخواستی شما را آماده دانلود کنیم. این دوره‌ها که در وب‌سایت‌های آموزشی غیرفارسی با قیمت‌های بالایی هم به فروش می‌رسند را شما عزیزان می‌توانید همواره به صورت رایگان از بخش آموزشی وب‌سایت دریافت کرده و مهارت خود را در زمینه تخصصی‌تان بهبود بخشید. این مطلب، به طور خاص به درخواست شما عزیزان بازدیدکننده و علاقه‌مندان به یادگیری مهارت بازی‌سازی با موتور آنریل انجین قرار داده شده و تاکنون ده‌ها هزار مخاطب آن را دانلود و از مطالب مفید موجود در آن بهره برده‌اند.

این روزها طرفداران بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی رده سنی خاصی ندارند و شما با یادگیری این مهارت می‌توانید به دنیایی پردرآمد و تخصصی با مخاطبانی از انواع سنین وارد شوید. این دوره آموزشی، به طور تخصصی به آموزش برنامه‌نویسی به زبان سی‌پلاس‌پلاس و موتور بازی‌سازی آنریل انجین می‌پردازد که با همکاری تیم قدرتمند اپیک گیمز (EEpic Games) ساخته و منتشر شده است. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از آنریل انجین 4 (Unreal Engine 4) بازی بسازید؛ حتی اگر یک فرد کاملا مبتدی باشید! آنریل انجین یک موتور توسعه بازی رایگان است که بسیاری از بازی‌های مدرن امروزی با آن ساخته می‌شوند و با یادگیری این مهارت، فرصتی فوق‌العاده برای ورود به بازار جذاب آن داشته باشید. مهارت‌های این دوره به صورت ساده و قدم به قدم به شما آموزش داده می‌شود و حتی اگر تاکنون هیچ مهارتی هم در این زمینه نداشته باشید، باز هم این دوره برای شما بهترین انتخاب است؛ زیرا که همین آموزش تاکنون ده‌ها هزار مخاطب در سراسر دنیا را به یک خبره در زمینه ساخت بازی با موتور بازی‌سازی آنریل انجین تبدیل کرده است.هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های آموزش برنامه‌نویسی ++C و بازی‌سازی با آنریل انجین :

– آشنایی با زبان برنامه‌نویسی ++C؛ به عنوان زبان استاندارد ساخت بازی

– اشنایی با نحوه کنترل ورژن‌ها با گیت (Git)

– آشنایی با افکت‌های صوتی و عمق بخشیدن به فضای بازی

– آشنایی با دیزاین پترن‌ها در ++C

– اشنایی با رفتار هوش مصنوعی برای طراحی آنان در دشمنان بازی

– آشنایی با تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های مدرن بازی‌سازی در دنیا

– آشنایی کامل با کدها و فهم عمیق آنان

– آشنایی با طراحی فیزیک وسایل نقلیه در طراحی بازی‌ها

– آشنایی با ویرایشگر آنریل انجین 4

– آشنایی با رویکردهای مختلف در طراحی بازی‌ها

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 29.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR