دانلود Fix.Video Video Re-Encoder 1.2 – نرم افزار تعمیر ویدیوهای خراب و ری‌انکود کردن آن‌ها

دانلود Fix.Video Video Re-Encoder 1.2 - نرم افزار تعمیر ویدیوهای خراب و ری‌انکود کردن آن‌ها

 

دانلود Fix.Video Video Re-Encoder

| نرم افزار تعمیر ویدیوهای خراب و ری‌انکود کردن آن‌ها |

 

Fix.Video Video Re-Encoder 1.2 نام یک ابزار رایگان و قدرتمند در زمینه تعمیر ویدیوهای آسیب دیده و معیوب است که امکان پخش آن‌ها در پلیرها وجود ندارد. بنابر دلایل مختلف، خرابی نوع انکودینگ، آسیب دیدن فایل و … ممکن است پلیرها قادر نباشند فایل صوتی یا ویدیویی شما را پخش کنند. در چنین مواقعی ممکن است به این فکر بیوفتید که از منبعی دیگر فایل مورد نظر خود را از اینترنت تهیه کنید. البته این راهکار همیشه هم به کمک شما نخواهد آمد؛ زیرا که گاها برخی ویدیوها توسط خود شما و یا دوربین‌های موبایل ضبط شده و دچار این اشکال شده‌اند و امکان تهیه دوباره آن‌ها میسر نیست. ما برایتان نرم افزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که در مواقع مشابه کمک حال شما خواهد بود.

نرم افزار فعلی امکانی را برای شما مهیا می‌سازد تا بتوانید ضمن فراخوانی فایل صوتی یا ویدیویی خود، آن را ری‌انکود کنید. این عمل سبب می‌شود که کلیه ایرادات موجود در انکودینگ فایل‌ها برطرف شده و با بازنویسی انکودینگ فایل، شما یک فایل خروجی سالم را تحویل بگیرید. این نرم افزار از کلیه فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند؛ از این روی شما به آسانی می‌توانید ویدیوهای آسیب دیده خود را مجددا انکود کرده و ایرادات موجود در آن را برطرف سازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Video Re-Encoder را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fix.Video Video Re-Encoder :

– امکان ترمیم ویدیوها و موزیک‌های آسیب دیده

– امکان ری‌انکود کردن ویدیوها

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری اعم از: Avi, Mp4, Mov, Wmv, Flv, WebM, Ogg/Theora

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fix.Video Video Re Encoder.cover1  300x214 - دانلود Fix.Video Video Re-Encoder 1.2 - نرم افزار تعمیر ویدیوهای خراب و ری‌انکود کردن آن‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR