دانلود GSL Biotech SnapGene 5.3.1 x64 – نرم افزار زیست‌شناسی مولکولی

دانلود GSL Biotech SnapGene 5.3.1 - نرم افزار زیست‌شناسی مولکولی

 

دانلود GSL Biotech SnapGene

| نرم افزار زیست‌شناسی مولکولی |

 

GSL Biotech SnapGene 5.3.1 x64 نام یک ابزار تخصصی و پیشرفته مخصوص دانش‌آموختگان رشته زیست‌شناسی مولکولی است که به کمک آن افراد بتوانند هر نوع محاسبات و شبیه‌سازی‌ها در این حوزه را به جای قلم و کاغذ در یک محیط دیجیتالی ترسیم کنند.  با رشد و گسترش کاربرد تکنولوژی در زندگی روزمره و مطالعات علمی، رفته رفته بسیاری از فرآیندهای سنتی جای خود را به تکنولوژی و نرم افزارهای تخصصی داده‌اند و این تغییرات صرفا محدود به یک حوزه نیست؛ زیرا که امروزه تقریبا در هر زمینه‌ای می‌توان یک یا چند ابزار تخصصی مربوط به آن را پیدا کرد. در این مطلب، با شما دانشجویان و محققین رشته زیست شناسی مولکولی هستیم تا ابزاری پرکاربرد وم فید را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم؛ ابزاری که با استفاده از آن بتوانید انواع ترسیمات مولکولی، شبیه‌سازی‌ها، ساختارهای DNA و … را در قالب یک محیط بصری در سیستم ترسیم و شبیه‌سازی کنید.

با این برنامه و امکانات متعدد موجود در آن، شما می‌توانید طراحی دقیق‌تری را در شبیه‌سازی‌ها به انجام برسانید. علاوه بر این شما می‌توانید پروژه‌های ساده تا پیچیده را تست کنید و هرگونه خطا را پیش از وقوع تشخیص دهید. بدین ترتیب شما در ترسیمات خود در همان ابتدا به ساختاری درست و بی‌عیب خواهید رسید. رابط گرافیکی این نرم فزار به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانید فرآیندها را در ساختاری بصری پیاده‌سازی کرده و در هر لحظه از روند پیشرفت ترسیمات خود اطلاع داشته باشید. به شما متخصصین این حوزه پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که به یک ابزار تخصصی برای مطالعات خود در رشته زیست‌شناسی مولکولی، شبیه‌سازی ساختار DNA و … نیاز دارید، فرصت استفاده از این نرم افزار قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار GSL Biotech SnapGene را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GSL Biotech SnapGene :

– امکان شبیه‌سازی بصری ساختار DNA

– پشتیبانی از توالی‌های بزرگ

– امکان بصری‌سازی مولکول‌های پروتئینی

– دارا بودن روش نوین در ویرایش توالی‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GSL Biotech SnapGene.cover1  300x218 - دانلود GSL Biotech SnapGene 5.3.1 x64 - نرم افزار زیست‌شناسی مولکولی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR