دانلود Total Network Inventory Professional 4.5.1 Build 4400 – نرم افزار مدیریت سیستم‌ها در شبکه

دانلود Total Network Inventory Professional 4.5.1 Build 4400 - نرم افزار مدیریت سیستم‌ها در شبکه

 

دانلود Total Network Inventory

| نرم افزار مشاهده و تبدیل مدل‌های سه‌بعدی |

 

Total Network Inventory Professional 4.5.1 Build 4400 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت کامل سیستم‌ها در شبکه توسط مدیران آی‌تی است که کاربرد خود را در شرکت‌های بزرگ و با تعداد زیادی کاربر نشان می‌دهد. با نصب و راه‌اندازی این برنامه بر روی شبکه، شما می‌توانید کلیه سیستم‌ها و سرورها را تحت مدیریت خود درآورده و بر روی آنان نظارت جامع داشته باشید. کلیه کامپیوترها با انواع سیستم‌هامل ویندوز، مک و لینوکس توسط این نرم افزار بدون نیاز به نصب هیچ پیش‌نیاز دیگری قابل مدیریت و کنترل بوده و ده‌ها ابزار کاربردی مختلف در این زمینه برایتان قابل دسترسی خواهد بود.

شما با استفاده از این برنامه و مجموعه ابزارهای موجود در آن، به راحتی می‌توانید سیستم‌های خود را مدیریت کرده و در زمان دلخواه از داده‌های مختلف آن گزارش‌گیری کنید. تاریخچه تغییرات مختلف از قبیل نصب برنامه‌ها و یا حذف آنان بر روی سیستم و انواع دیگر فعالیت‌ها نیز در سیستم قابل مشاهده و ردیابی است و شما می‌توانید از این برنامه به منظور مدیریت هرچه بهتر سیستم‌های خود در درون شبکه نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Total Network Inventory Professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Total Network Inventory Professional :

– امکان اسکن انواع سیستم‌ها و سرورها با سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس

– دارا بودن اسکنر هوشمند توسط کاربر ادمین

– امکان گزارش‌گیری دقیق از دیتای سیستم‌ها

– امکان مدیریت و نظارت دائم و جامع خصوصیات نرم افزاری و سخت‌افزاری سیستم و سرورها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Total Network Inventory Professional.cover1  300x197 - دانلود Total Network Inventory Professional 4.5.1 Build 4400 - نرم افزار مدیریت سیستم‌ها در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR