دانلود Quest Software Toad for Oracle 13.3.0.181 Xpert Edition x86/x64 – نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده اوراکل

دانلود Quest Software Toad for Oracle 13.3.0.181 Xpert Edition - نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده اوراکل

 

دانلود Quest Software Toad for Oracle

| نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده اوراکل |

 

Quest Software Toad for Oracle 13.3.0.181 Xpert Edition x86/x64 نام یک راهکار نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه توسعه، دسترسی و مدیریت پایگاه‌های داده اوراکل است که در بین کاربران متخصص این حوزه به طور کامل شناخته شده و محبوبیت دارد. شرکت Quest Software، تاکنون شمار متنوعی از ابزارها در زمینه مدیریت پایگاه داده را معرفی و روانه بازار کرده که از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به محصول انحصاری این شرکت برای پایگاه داده اوراکل (Oracle) اشاره کرد. این نرم افزار با فراهم ساختن محیطی ساده و پایدار، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید حجمی عظیم از داده را در این پایگاه داده ذخیره، مدیریت و بازیابی کنید.

به کمک این نرم افزار شما می‌توانید زمان لازم برای توسعه، مدیریت و نگهداری پایگاه‌های داده اوراکل را کاهش داده و بهره‌وری خود را در این زمینه به حداکثر برسانید. این نرم افزار راهی را پیش روی شما می‌گذارد تا عملیات پایگاه داده اوراکل خود را مدرن و به‌روز کرده و بسیاری از نیازهای خود در زمینه مدیریت پایگاه‌های داده را ساده‌سازی کنید. از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای می‌توان به توسعه آماده برای رویکرد دوآپس (Dev-Ops)، تضمین کیفیت کد، بهبود بهره‌وری دیتابیس، حفظ و نگهداری پایگاه داده، فراهم‌سازی امکانات همکاری تیم‌ها، خودکار‌سازی اقدامات و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Quest Software Toad for Oracle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quest Software Toad for Oracle :

– آماده بودن زیرساخت آماده برای CI/CD و توسعه و تست همگام

– امکان تشخیص ایرادات کد و بهینه‌سازی آن

– قابلیت اندازه‌گیری میزان بهره‌وری به صورت خودکار

– قابلیت بهینه‌سازی ساده و آسان SQL و ایندکس‌گذاری ستون‌ها

– کاهش خطا و بهبود در سرعت توسعه و تحویل

– فراهم‌سازی امکان کدنویسی و همکاری تیمی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Toad for Oracle.cover1  300x169 - دانلود Quest Software Toad for Oracle 13.3.0.181 Xpert Edition x86/x64 - نرم افزار ارتباط و مدیریت پایگاه داده اوراکل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR