دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید / iOS با ویو نیتیو – Vue Native – Practical Course – Udemy

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید / iOS با ویو نیتیو - Vue Native - Practical Course - Udemy

 

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید / iOS با ویو نیتیو

| Vue Native – Practical Course – Udemy |

MP4 | | Duration: 13 hours | Language: English

 

آموزش برنامه نویسی اندروید / iOS با ویو نیتیو (Vue Native – Practical Course – Udemy) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. ویو نیتیو یک فریمورک جدید و متن باز برای توسعه نرم افزار برای موبایل (اندروید/iOS) با کد جاوا اسکریپت است. در واقع اگر شما نسبت به برنامه‌نویسی موبایل علاقه‌مند بوده و دوست ندارید که برای ساخت اپلیکیشن دلخواه خود چندین زبان برنامه‌نویسی مختلف را یاد بگیرید، ویو نیتیو بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. طی چند سال اخیر، چندین فریمورک مختلف برای توسعه اپلیکیشن موبایل به صورت نیتیو معرفی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فلاتر (به زبان دارت) و ری اکت نیتیو (جاوا اسکریپت) اشاره کرد. ویو نیتیو نیز یکی دیگر از همین فریمورک‌ها است که با استفاده از آن قادر هستید اپلیکیشن موبایل خود را به زبان JS نوشته و برای اندروید و iOS از آن خروجی بگیرید.

این فریمورک به نحوی طراحی شده که بتوانید آن را هم به ری اکت نیتیو و هم به ویو جی اس متصل کنید.  در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی دوره آموزشی جدیدی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که سعی می‌کند برنامه‌نویسی موبایل در این فریمورک را به شما علاقه‌مندان آموزش دهد. ویو نیتیو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید انواع کامپوننت‌های UI را در اپ خود به کار برده و از پیشرفته‌ترین تکنیک‌ها در استایل‌دهی، آیکون‌ها و انیمیشن‌ها بهره ببرید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم علاقه‌مند به یادگیری و آشنایی با این فریمورک هستید، دوره آموزشی فعلی را به عنوان یک مرجع کامل برای یادگیری عملی این فریمورک از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش برنامه نویسی اندروید / iOS با ویو نیتیو :

معرفی کلی ویو نیتیو

– آشنایی با نحوه نصب و راه‌اندازی پیش‌نیازها

– آشنایی با نحوه طراحی اپلیکیشن‌هایی مدرن و حرفه‌ای با ویو جی اس و ویو نیتیو

– آشنایی کامل با کلیه فرآیندها و مفاهم ویو نیتیو

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 7.80 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR