دانلود U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate 4.6.0 – دیکشنری رایگان و قدرتمند برای اندروید

دانلود U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate 4.6.0 - دیکشنری رایگان و قدرتمند برای اندروید

 

دانلود U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate برای اندروید

| دیکشنری رایگان و قدرتمند برای اندروید |

 

U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate 4.6.0 نام یک دیکشنری قوی و پرکاربرد برای سیستم‌عامل اندروید است که با دارا بودن آمار دانلود میلیونی در گوگل پلی استور توانسته به یکی از محبوب‌ترین‌ا در این زمینه لقب بگیرد. یکی از مهم‌ترین خصوصیات این دیکشنری قدرتمند، رایگان بودن آن است؛ به این معنی که برای نصب نسخه کامل و اصلی آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. در صورتی که شما هم در تلاش هستید که روز به روز مهارت زبان خود را تقویت کنید، این برنامه یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری و تسلط برای کلمات، اصطلاحات و … در زبان انگلیسی است. این برنامه که به طور خاص مخصوص سیستم‌عامل اندروید ساخته و منتشر شده، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند همواره به یک دیکشنری جامع و حرفه‌ای در گوشی موبایل یا تبلت خود دسترسی داشته و در هر زمان به این اطلاعات مفید دسترسی داشته باشند.

این نرم افزار کاربردی و قدرتمند، هم اکنون بیش از 50 میلیون کاربر فعال در 150 کشور مختلف دنیا دارد که در رقابت با دیگر نرم افزارهای مشابه توانسته به عنوان محبوب‌ترین نرم افزار دیکشنری موجود لقب بگیرد. خصوصیت مهم این اپلیکیشن، دارا بودن دیکشنری رسمی آکسفورد است که کلمات و عبارات تعداد 12 زبان مختلف در آن را می‌توانید به هم تبدیل یا معنی کنید. امکانات گسترده در زمینه ترجمه متن، شناسایی متون از روی عکس‌ها، چک کردن گرامر متن، ترجمه سریع، قابلیت استفاده آفلاین و … از مهم‌ترین امکانات این دیکشنری قدرتمند به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار U-Dictionary برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate :

– دارا بودن مرجع کامل دیکشنری آکسفورد برای ترجمه عبارات و کلمات 12 زبان مختلف

– امکان ترجمه سریع کلمات در 108 زبان زنده دنیا

– قابلیت تشخیص متن از روی عکس‌ها و ترجمه مستقیم آنان

– قابلیت بررسی گرامر جملات

– امکان ترجمه آفلاین متون

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

U Dictionary 1 84x150 - دانلود U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate 4.6.0 - دیکشنری رایگان و قدرتمند برای اندروید U Dictionary 2 84x150 - دانلود U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate 4.6.0 - دیکشنری رایگان و قدرتمند برای اندروید U Dictionary 3 84x150 - دانلود U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate 4.6.0 - دیکشنری رایگان و قدرتمند برای اندروید U Dictionary 4 84x150 - دانلود U-Dictionary: Oxford Dictionary Free Now Translate 4.6.0 - دیکشنری رایگان و قدرتمند برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR