دانلود بازی Megaquarium: Freshwater Frenzy – Deluxe Expansion برای PC

دانلود بازی Megaquarium: Freshwater Frenzy - Deluxe Expansion برای PC

 

دانلود بازی Megaquarium: Freshwater Frenzy – Deluxe Expansion برای کامپیوتر

| بازی آکواریوم بزرگ: آب شیرین |

| نسخه GOG |

 

Megaquarium: Freshwater Frenzy – Deluxe Expansion بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی، شبیه‌سازی، استراتژیک و مدیریتی می باشد که در سال 2020 توسط Twice Circled ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما دوست‌داران سبک بازی‌های مدیریتی در نظر داریم، فرصتی را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید یک پارک بزرگ حاوی ماهی‌ها و آبزیان را مدیریت کنید. وظیفه شما این است که کارکنان جدید را برای این مرکز استخدام و مراجعین را رای نگاه دارید. در واقع کسب و کار اصلی شما در بازی این است که بتوانید مشتریان جدید را جذب و روز به روز به رشد و توسعه این مرکز کمک کنید.

بخش عمده درآمد و رشد کسب و کار شما، وابسته به آکواریوم‌هایی است که طراحی می‌کنید. منظور از نمایشگاه، محیطی است که شما در آن آکواریوم‌هایی غول‌پیکر را قرار می‌دهید که آبزیان مختلف در آن زندگی میکنند. مراجعین به این مرکز، عاشق تماشای ماهیان، لاک‌پشت‌ها و دیگر آبزیان هستند. علاوه بر این، هیچ کسب و کاری بدون پرسنل خبره دوام نمی‌آورد؛ از این روی باید مهارت‌های پرنسل مورد نیاز خود را بسنجید و بهترین افراد را در راستای رسیدن به اهداف آینده کسب و کار خود استخدام کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Megaquarium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Megaquarium 1 300x169 - دانلود بازی Megaquarium: Freshwater Frenzy - Deluxe Expansion برای PC Megaquarium 2 300x169 - دانلود بازی Megaquarium: Freshwater Frenzy - Deluxe Expansion برای PC

 

Megaquarium 3 300x169 - دانلود بازی Megaquarium: Freshwater Frenzy - Deluxe Expansion برای PC Megaquarium 4 300x169 - دانلود بازی Megaquarium: Freshwater Frenzy - Deluxe Expansion برای PC

 

تریلر بازی Megaquarium: Freshwater Frenzy – Deluxe Expansion :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel Core i5-4690 or AMD Ryzen 7 2700U
Graphics: GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7770

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 332 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR