دانلود basICColor input 6.0.2 Build 2975 – نرم افزار تصحیح مشخصه‌های رنگی در تصاویر

دانلود basICColor input 6.0.2 Build 2975 - نرم افزار تصحیح مشخصه‌های رنگی در تصاویر

 

دانلود basICColor input

| نرم افزار تصحیح مشخصه‌های رنگی در تصاویر |

 

basICColor input 6.0.2 Build 2975 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه تصحیح مشخصه‌های رنگی در تصاویر است که کاربر به کمک آن می‌تواند ایرادات رنگی در عکس‌‌های خود را برطرف نماید. اگر شما هم متوجه وجود مشکل در رنگ تصاویر خود شده و می‌خواهید آن‌ها را اصلاح کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه قدرتمند را از دست ندهید. این برنامه به طور خودکار ایرادات مربوط به مشخصات رنگی تصاویر شما را شناسایی می‌کند تا در ادامه قادر باشید آن‌ها را به طور کامل اصلاح و رنگ‌ها را به حالت واقعی آن درآورید.

این نرم افزار با فراهم‌سازی یک محیط حرفه‌ای، کل این فرآیند را به دست خود می‌گیرد تا کاربر مجبور به ویرایش و اصلاح دستی رنگ‌ها نباشد. در واقع این برنماه با دارا بودن تصحیح خودکار رنگ‌ها، نیاز به دخالت کاربر را به کلی از بین می‌برد تا شما بتوانید به طور خودکار کلیه ایرادات رنگی موجود در عکس‌ها را از بین ببرید. نرم افزار فعلی از تمامی فرمت‌های رایج در دنیای گرافیک پشتیبانی کامل دارد و شما با استفاده از آن به آسانی می‌توانید تصاویر خود را از نظر مشخصه‌های رنگی اصلاح و آن را به شکل و شمایل صحیح آنان درآورید. هم اکنون می توانید نرم افزار basICColor input را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار basICColor input :

– امکان تعریف چند پروفایل مختلف برای آماده نگاه داشتن تنظیمات

– قابلیت پردازش تصاویر RAW

– امکان اصلاح طیف رنگ تصاویر به صورت خودکار

– مناسب برای تصاویر دوربین و یا اسکنرها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

basICColor input.cover1  300x207 - دانلود basICColor input 6.0.2 Build 2975 - نرم افزار تصحیح مشخصه‌های رنگی در تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR