دانلود بازی Prison Empire Tycoon – Idle Game 2.5.6 – تجارت در زندان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Prison Empire Tycoon - Idle Game 0.9.4 - تجارت در زندان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Prison Empire Tycoon – Idle Game برای اندروید

| بازی تجارت در زندان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Prison Empire Tycoon – Idle Game 2.5.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Codigames است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، فرصتی را برایتان مهیا می‌سازد تا بتوانید به عنوان صاحب یک زندان بزرگ به ایفای نقش پرداخته و سرمایه بزرگ آن را مدیریت کنید. شما کسب و کار خود را با راه‌اندازی یک مرکز امنیتی کوچک در سطح شهر شروع می‌کنید؛ رفته رفته لازم است که امپراطوری خود را بزرگ‌تر کرده و اعتماد بسیاری از مراکز مرتبط را جلب نمایید. شما می‌توانید برای تامین امنیت بسیار، بر کلیه جزئیات نظارت کامل‌تری داشته و در برابر خطرات مختلف به خوبی از خود واکنش نشان دهید.

به منظور حفظ امنیت و پایداری امپراطوری خود، باید تصمیم‌گیری‌ها را به شکلی موثر و در زمان مناسب اتخاذ کنید تا بدون درگیری زندانیان با همدیگر بتوانید نظم را در فضای امنیتی به وجود آورید. به عنوان مثال می‌توانید رفته رفته حیاط زندان را بزرگ کرده و بخش مدیریتی خود را نیز شخصی‌سازی کنید. علاوه بر این، می‌توانید تجهیزات امنیتی را نیز به نگهبانان ارائه کرده و برای تهویه سلول‌ها نیز راهکاری بیندیشید؛ زیرا که تنها با جلب رضایت زندانیان و کارکنان است که می‌توانید روز به روز به موفقیت در سرمایه‌گذاری خود نزدیک شوید. هم اکنون می توانید بازی Prison Empire Tycoon – Idle Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Prison Empire Tycoon – Idle Game :

– امکان تامین نیازهای زندانیان برای افزایش رضایتمندی آن‌ها

– امکان مدیریت کارکنان و خدمه زندان

– امکان سرمایه‌گذاری بیشتر بر امکانات زندان

– تامین و بهبود امنیت زندان و فضای آن

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Prison Empire Tycoon 1 100x150 - دانلود بازی Prison Empire Tycoon - Idle Game 2.5.6 - تجارت در زندان برای اندروید + نسخه بی نهایت Prison Empire Tycoon 2 100x150 - دانلود بازی Prison Empire Tycoon - Idle Game 2.5.6 - تجارت در زندان برای اندروید + نسخه بی نهایت Prison Empire Tycoon 3 100x150 - دانلود بازی Prison Empire Tycoon - Idle Game 2.5.6 - تجارت در زندان برای اندروید + نسخه بی نهایت Prison Empire Tycoon 4 100x150 - دانلود بازی Prison Empire Tycoon - Idle Game 2.5.6 - تجارت در زندان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR