دانلود Pix4Dmapper Enterprise 4.5.6 – نرم افزار پیشرفته فتوگرامتری با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین

دانلود Pix4Dmapper Enterprise 4.5.6 - نرم افزار پیشرفته فتوگرامتری با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین

 

دانلود Pix4Dmapper

| نرم افزار پیشرفته فتوگرامتری با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین |

 

Pix4Dmapper Enterprise 4.5.6 نام یک محصول نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند در زمینه فتوگرامتری (تصویرسنجی) هوایی است که با استفاده از آن می‌توانید به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت داشته باشید. تصویرسنجی یا فتوگرامتری دانش و فناوری استخراج اطلاعات مربوط به زمین و محیط پیرامون تصاویر ثبت شده یا حسگرهای هواپیمای بدون سرنشین است که در حال حاضر شمار بسیاری از ابزارها در این زمینه منتشر گردیده و در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از بهترین ابزارها در این زمینه در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. در علم تصویرسنجی، عکس‌ها مهم‌ترین منبع اطلاعاتی به شمار می‌روند؛ از این روی اصول کار در فتوگرامتری بر اساس عکس‌های هوایی تعریف می‌شود.

با استفاده از فتوگرامتری می‌توان با استفاده از نقشه‌برداری هوایی، عوارض زمین را از فواصل مختلف نمایان کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید تصاویر تهیه شده به کمک دوربین‌های پهپاد را پردازش و تحلیل کنید. این برنامه به طور خودکار نواحی و عوارض بخش‌های مختلف تصاویر را مشخص ساخته و با رنگ‌های متنوع آن‌ها را از هم تفکیک می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار دانلود Pix4Dmapper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pix4Dmapper Enterprise :

– امکان ثبت تصویر حرارتی، چند طیفی و … با انواع دوربین‌ها

– مناسب برای تحلیل و پردازش تصاویر هوایی

– ساخت مدل دقیق و سه‌بعدی از تصاویر

– سازگار با انواع تصاویر، دوربین‌ها و فرمت‌های مختلف عکس‌های گرافیکی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pix4Dmapper.cover1  300x163 - دانلود Pix4Dmapper Enterprise 4.5.6 - نرم افزار پیشرفته فتوگرامتری با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 439 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR