دانلود Splitty 5.20 Build 20143 – نرم افزار تکه تکه کردن فایل‌های حجیم

Splitty.cover  - دانلود Splitty 5.20 Build 20143 - نرم افزار تکه تکه کردن فایل‌های حجیم

 

دانلود Splitty

| نرم افزار تکه تکه کردن فایل‌های حجیم |

 

Splitty 5.20 Build 20143 نام یک ابزار مفید و کاربردی به منظور تکه تکه کردن فایل‌های حجیم در ویندوز است که کاربر به کمک آن می‌تواند اطلاعات با اندازه بزرگ خود در ویندوز را به اندازه‌هایی کوچک تبدیل کند تا امکان نگهداری و جابه‌جایی آن به شکل ساده‌تری مهیا باشد. همانطور که می‌دانید، حجم فایل‌ها در دنیای دیجیتال به صورت غیرقابل پیش‌بینی افزایش پیدا می‌کند. فیلم، موزیک، پایگاه‌های داده و … از جمله اطلاعاتی هستند که عمدتا حجم زیادی را گرفته و گاها نگهداری آن‌ها در این اندازه سخت و دشوار می شود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید فایل‌های حجیم خود در سیستم را تکه تکه کرده و آنان را در قالب فایل‌هایی در اندازه‌های کوچک نگهداری کنید. زمانی که اندازه یک فایل خاص از حجمی مشخص فراتر باشد، امکان ذخیره‌سازی آن در برخی فایل فرمت‌ها مثل فرمت NTFS غیرممکن شده و ویندوز به شما خطا برمی‌گرداند. علاوه بر این، اینگونه فایل‌ها را به سختی می‌توان جابه‌جا کرد و یا اینکه از آن‌ها پشتیبان گرفت. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید این مشکل را به روشی اصولی حل کرده و در مواقع نیاز دوباره فایل‌های خود را سرهم کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار دانلود Splitty را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار دانلود Splitty :

– پشتیبانی از فایل‌هایی با حجم نهایتا 100 گیگابایت

– امکان ساخت فایل‌هایی با امکان استخراج خودکار

– امکان اضافه کردن کامنت به فایل‌های کوچک شده

– جلوگیری از خرابی داده‌های حجیم حین اتقال و جابه‌جایی

– پشتیبانی از حافظه‌های قابل حمل

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Splitty.cover1  217x300 - دانلود Splitty 5.20 Build 20143 - نرم افزار تکه تکه کردن فایل‌های حجیم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR