دانلود Cleaning Suite Professional 4.002 – نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت سیستم

دانلود Cleaning Suite Professional 4.002 - نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت سیستم

 

دانلود Cleaning Suite Professional

| نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت سیستم |

 

Cleaning Suite Professional 4.002 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه بهینه‌سازی و افزایش سرعت سیستم است که کاربر به کمک آن می‌توانید سرعت سیستم خود را تا حد قابل توجهی بهبود بخشد. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید دیتای اضافی از سیستم خود را حذف کنید و با این کار تا حد قابل توجهی از سنگین بودن سیستم‌عامل خود بکاهید. اگر سرعت بوت شدن ویندوز شما هم روز به روز کاهش پیدا می‌کند، با اعمال برخی تنظیمات بهینه‌سازی می‌توانید مشکل را به کلی حل کنید.

زمانی که هارد دیسک سیستم به سمت پر شدن باشد، این موضوع بر سرعت بوت شدن سیستم‌عامل و همینطور اجرای دستورات تاثیر می‌گذارد. حذف کردن دستی اطلاعات موقت و غیرکاربری، امری دشوار و گاها پرریسک است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید اطلاعات این‌چنینی را شناسایی و از سیستم حذف کنید. این برنامه مجموعا 6 ابزار مختلف را در خود دارد که با استفاده از آن می‌توانید عملیات پاک‌سازی را به صورت امن و سریع به انجام رسانده و سرعت بوت شدن ویندوز و اجرای انواع دیگر دستورات را بهبود بخشید. هم اکنون می توانید نرم افزار دانلود Cleaning Suite Professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار دانلود Cleaning Suite Professional :

– دارا بودن یک مجموعه کاربردی از 6 ابزار مختلف برای پاک‌سازی و بهینه‌سازی سیستم

– امکان افزایش سرعت بوت شدن ویندوز و اجرای دستورات

– امکان پاک کردن اطلاعات موقت، اطلاعات مرورگرهای اینترنتی، کوکی، کش و …

– قابلیت حذف دائم اطلاعات اضافی و بلا استفاده سیستمی و کاربری

– سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cleaning Suite Professional.cover1  300x225 - دانلود Cleaning Suite Professional 4.002 - نرم افزار بهینه‌سازی و افزایش سرعت سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR