آموزش واتساپ وب (WhatsApp Web) – استفاده از واتساپ در مرورگر کامپیوتر

آموزش واتساپ وب (WhatsApp Web) - استفاده از واتساپ در مرورگر کامپیوتر

 

آموزش استفاده از واتساپ وب در مرورگر کامپیوتر

| آموزش استفاده از واتس اپ وب (WhatsApp Web) |

 

آموزش واتساپ وب (WhatsApp Web) – استفاده از واتس اپ بدون گوشی هوشمند ، شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید حتی بدون در دسترس داشتن یک گوشی یا تبلت هوشمند هم به شبکه پر از کاربر واتس اپ بپیوندید! همانطور که می‌دانید، در حال حاضر پیام‌رسان واتس اپ توانسته جایگاه نسبتا خوبی در بین کاربران خود به دست آورد. این موضوع به خصوص در کشور ایران و با توجه به اینکه دیگر پیام‌رسان تلگرام در دسترس نیست بیش از سایر کشورها مشهود است؛ به نحوی که آمارها حاکی از آن هستند که با مسدود شدن پیام‌رسان تلگرام جمعیت قابل توجهی از کاربران به پیام‌رسان واتس اپ پیوسته و این پیام‌رسان سبک و محبوب را به عنوان اصلی‌ترین راهکار ارتباطی خود با دوستان، اعضای خانواده، همکاران در محل کار و … انتخاب کرده‌اند. اگر شما نیز در حال حاضر یکی از کاربران شبکه مکالمه و پیام‌رسان واتس اپ هستید، احتمالا از این سرویس به عنوان یک اپلیکیشن در گوشی موبایل یت تبلت خود استفاده می‌کنید. حال سوال این است که آیا استفاده از این سرویس، منحصر به مواقعی است که گوشی هوشمند در دسترس شماست؟ در واقع اگر امکان در دست گرفتن گوشی یا تبلت برای شما فراهم نباشد، هیچ راهی برای استفاده از این سرویس برایتان فراهم نیست؟ واتس اپ مسنجر (WhatsApp Messenger) یا به طور ساده‌تر پیام‌رسان واتس اپ، یک سرویس پیام‌رسان آمریکایی به صورت کراس پلتفرم با امکان وویپ (VoIP) است که توسط کمانی فیسبوک در حال ارائه خدمت به کاربران دنیا می‌باشد این سرویس به کاربران خود این قابلیت را می‌دهد که بتوانند به همدیگر پیام متنی و یا صوتی ارسال کنند و یا اینکه در صورت تمایل اقدام به برقراری تماس صوتی / تصویری به طور کاملا رایگان کنند! خدمات پیام‌رسان واتس اپ بر پایه سرویس اینترنت بوده و هر کاربری ساکن هر نقطه‌ای از دنیا با نصب یک نسخه از این اپلیکیشن بر روی گوشی یا تبلت خود می‌تواند به امکانات این سرویس دسترسی داشته باشد.

واتس اپ وب، یک نسخه میرر (Mirror) از پیام‌رسان واتس اپ در گوشی هوشمند شما است که دیتای ارسالی و دریافتی نمایش داده شده در آن، دقیقا مشابه با آن چیزی است که در گوشی موبایل شما در حال وقوع است. با استفاده از واتس اپ وب، شما می‌توانید بدون نیاز به گوشی یا تبلت خود وارد حساب خود شده و با دوستان یا همکاران خود در ارتباط باشید. نسخه وب پیام‌رسان واتس اپ را می‌توانید بر روی انواع مرورگرها اجرا کرده و به صورت متنی / صوتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. از آنجا که استفاده از این پیام‌رسان در کشور ما نیز محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده، در این مطلب از سایت یاس دانلود آموزشی کامل را برای شما عزیزان در نظر داریم که با استفاده از‌ آن به سرعت بتوانید به حساب کاربری خود در سیستم دسترسی پیدا کرده و نحوه چت و گفتگو از طریق واتس اپ را یاد بگیرید. در صورتی که شما هم استفاده از آموزش واتساپ وب را برای سیستم خود مفید می‌بینید، ما را در ادامه همراهی کنید.

 

 

پیام‌رسان واتس اپ، به تازگی امکانی را مهیا ساخته تا کاربران و دوست‌داران این سرویس بتوانند از طریق رایانه هم به حساب کاربری خود در این پیام‌رسان دسترسی داشته باشند. پیش‌تر در مطلبی جداگانه به طور مفصل به معرفی واتساپ دسکتاپ پرداختیم؛ نرم افزاری که به طور رسمی از سوی این کمپانی برای کاربران رایانه طراحی شده تا به کمک آن بتوانید به کلیه امکانات این پیام‌رسان در سیستم خود نیز دسترسی داشته باشید. کاربران عاشق گوشی های موبایل خود هستند و بخش اعظمی از آن‌ها نیز نسبت به واتساپ به عنوان پیام‌رسان اصلی خود عشق می‌ورزند. اما قسمت عمده‌ای از کاربران این پیام‌رسان به افراد شاغل در حوزه‌های مختلف اختصاص دارد؛ افرادی که از این پیام‌رسان برای امورات شغلی خود استفاده می‌کنند. در اینگونه موارد، استفاده از گوشی موبایل یا تبلت که در ادارات و محل‌های کاری چندان مرسوم نیست، استفاده از یک راهکار جایگزین که بتواند در یک چارچوب امن امکان دسترسی به حساب کاربری‌تان را برای شما مهیا کند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. واتساپ وب، امکانی است که با استفاده از آن شما می‌توانید از پیام‌رسان واتس اپ هم در گوشی موبایل و هم در تبلت و رایانه استفاده کنید؛ آن هم بدون آنکه نیازی به نصب این پیام‌رسان بر روی گوشی موبایل خود داشته باشید.

 

 

به منظور فعال‌سازی واتساپ وب (WhatsApp Web)، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

1- در کامپیوتر خود (با سیستم‌عامل ویندوز / مک / لینوکس) مرورگر اینترنتی دلخواه خود (مثل Mozilla Firefox, Google Chrome یا…) را باز کرده و از طریق آن به آدرس www.web.whatsapp.com وارد شوید. با این کار صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر نمایش داده می‌شود.

 

WhatsAppWeb1 300x136 - آموزش واتساپ وب (WhatsApp Web) - استفاده از واتساپ در مرورگر کامپیوتر

 

2- اکنون واتس اپ گوشی یا تبلت خود را باز کنید. (از اینجا دانلود کنید.) و با انتخاب سه نقطه در بخش بالا سمت راست، WhatsApp Web را انتخاب کنید. در ادامه لازم است که با دوربین گوشی خود، آیکون QR Code نمایش داده شده در مرورگر اینترنتی خود (مرحله 1) را اسکن کنید.

 

WhatsAppWeb2 278x300 - آموزش واتساپ وب (WhatsApp Web) - استفاده از واتساپ در مرورگر کامپیوتر

 

4- اکنون ارتباط بین واتس اپ (نسخه وب) و واتس اپ (موبایل) شما برقرار شده و این امکان فراهم است که بتوانید از قابلیت‌های واتس اپ در مرورگر اینترنتی خود نیز بهره ببرید.

 

 

سوالات متداول واتساپ وب:

واتساپ وب چه تفاوتی با واتساپ کامپیوتر دارد؟

واتساپ وب امکانات را از طریق مرورگر وب ارائه می‌دهد؛ درحالی ‌که واتساپ کامپیوتر روی ویندوز نصب می‌شود. هر دو پلتفرم طراحی مشابهی دارند و تقریبا کارایی‌های یکسانی هم ارائه می‌کنند.

 

آیا استفاده از واتساپ وب بدون گوشی موبایل ممکن است؟

واتساپ به صورت رسمی هیچ امکانی برای دسترسی به این پیام‌رسان بدون دسترسی به گوشی را فراهم نکرده است.

 

نحوه راه‌اندازی واتساپ وب چگونه است؟

وارد وب‌سایت واتساپ شده و از طریق اسکن QR Code وارد اکانت خود شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد مقاله شوید.

 

 

فیلم آموزش واتساپ وب :

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR