دانلود Endless Slideshow Screensaver Pro 1.15 – نرم افزار مدیریت بک گراند و اسکرین سیور

دانلود Endless Slideshow Screensaver Pro 1.15 - نرم افزار مدیریت بک گراند و اسکرین سیور

 

دانلود Endless Slideshow Screensaver Pro

| نرم افزار مدیریت بک گراند و اسکرین سیور |

 

Endless Slideshow Screensaver Pro 1.15 نام یک نرم افزار منحصر به فرد و کاربردی به منظور مدیریت تصویر بک‌گراند و اسکرین سیور در ویندوز است که می‌تواند تمام این فرآیند را به شکلی خودکار برای شما به انجام برساند. همانطور که می‌دانید، بسیاری توصیه می‌کنند که در اوقات بیکاری سیستم، آن را در حالت آماده باش قرار داده و یا اینکه حالت اسکرین سیور را برای آن تنظیم کنید؛ زیرا که در این حالات مصرف منابع سخت افزاری به حداقل حالت ممکن کاهش یافته و می‌توانید تا حد قابل توجهی در مصرف منابع خود صرفه‌جویی کنید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید اسکرین سیور ویندوز را به صورت تصادفی از میان شمار متنوعی از گزینه‌ها بر روی سیستم تنظیم کنید. در واقع این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید اسکرین سیور ویندوز را از بین 20 محافظ صفحه زیبا و جذاب تنظیم کنید و هر بار شاهد منظره‌ای جدید از طبیعت، حیوانات، اتومبیل، تصاویر کارتونی و… باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار دانلود Endless Slideshow Screensaver Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار دانلود Endless Slideshow Screensaver Pro :

– سازگاری با MS Windows: 2000/XP/Vista/7/8/Windows 10

– امکان ست کردن تصاویر در انواع فرمت‌ها به عنوان بک‌گراند ویندوز

– سازگاری با تصاویر خام RAW

– امکان قرار دادن تصاویر به صورت اسلایدشو برای اسکرین سیور

– دارا بودن بیش از 200 ترنزیشن و افکت حرکتی برای اسالایدشوها

– امکان تنظیم مدت زمان نمایش هر عکس

– امکان شخصی‌سازی تصویر پس‌زمینه ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Endless Slideshow Screensaver Pro.cover1  300x188 - دانلود Endless Slideshow Screensaver Pro 1.15 - نرم افزار مدیریت بک گراند و اسکرین سیور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR