دانلود DBConvert JSON to SQL 1.0.0 – نرم افزار ایمپورت اطلاعات از ساختار JSON به پایگاه داده

دانلود DBConvert JSON to SQL 1.0.0 - نرم افزار ایمپورت اطلاعات از ساختار JSON به پایگاه داده

 

دانلود DBConvert JSON to SQL

| نرم افزار ایمپورت اطلاعات از ساختار JSON به پایگاه داده |

 

DBConvert JSON to SQL 1.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور سهولت در فرآیند انتقال داده جی سون به اس کیو ال است. همانطور که می‌أانید، ساختار داده جی سون (JSON) این روزها کاربرد وسیعی در بین توسعه‌دهندگان پیدا کرده و کاربران مختلف به دلیل سهولت بالا، این نوع ساختار داده را به نسبت انواع دیگر آن ترجیح می‌دهند. در رابطه با جی سون می‌توان آن را به عنوان یک ساختار داده بسیار معروف با امکان خوانایی بالا توسط انسان معرفی کرد. برای سیستم‌های کامپیوتری نیز این فرمت سرعت و سادگی بالایی در زمینه خواندن دارد و در مقایسه با فرمت اکس‌ام‌ال (XML) نیز سایز کمتری دارد. از این فرمت برای نگهداری و کار با داده‌های حجیم در پروژه‌های نرم افزاری بزرگ استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خبری، پیش‌بینی آب و هوا و … اشاره کرد.

برخلاف دیگر ابزارهای مشابه، نرم افزار فعلی امکانی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید از روی یک ساختار جی سون ساده، دیتابیس خود را پر کنید. برای موارد ساده‌تر، هیچ نیازی به تعریف اطلاعات اضافی ندارید. تنها کافی‌ست که یک جی سون در ساتار استاندارد را وارد برنامه کنید تا این برنامه به طور خودکار فیلدها را ایجاد و دیتای مورد نظر شما را درون‌ریزی کند. یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه در این نرم افزار ساگاری کامل با انواع پایگاه‌های داده MySQL, MariaDB, MS SQL Server, Microsoft Azure, Oracle, Google Cloud و … است که هیچ محدودیتی از این بابت ندارد. هم اکنون می توانید نرم افزار DBConvert JSON to SQL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DBConvert JSON to SQL :

– عدم نیاز یه طی مراحل پیچیده و دشوار برای ساخت جداول و ستون‌ها

– ایمپورت ساده جی سون در پایگاه داده

– سازگاری با انواع پایگاه‌های داده

– قابلیت تشخصی خودکار نوع فیلدها از روی نوع داده‌های فایل جی سون

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR