دانلود بازی Phantom Path برای PC

دانلود بازی Phantom Path برای PC

 

دانلود بازی Phantom Path برای کامپیوتر

| بازی مسیر فانتوم |

| نسخه DARZER0 |

 

Phantom Path بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی، ماجرایی و فکری می باشد که در سال 2020 توسط KEYREAL ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید برای کشف یک گنجینه ارزشمند در خرابه‌هایی باستانی به کاوش بپردازید. محیطی که شما در آن قرار گرفته‌اید، پر از رمز و رازهای ناشناخته است که برای کشف حقایق آن باید وقت بسیار صرف کنید. شما بازی را در حین ماجراجویی در یک جنگل شروع خواهید کرد. گفته می‌شود که شمار بسیاری از مسافران این جنگل، بنا بر دلایلی ناشناخته از بین رفته و اکنون اثری از آن‌ها نیست.

با وقوع این رویدادها، پادشاه منطقه گروهی از بازماندگان و محققان را برای جستجو به جنگل می‌فرستد. تا کشف حقایق واقعی، به همگان توصیه شده که از ورود به این منطقه خودداری کنند. حال شما باید در ویرانه‌های یک شهر باستانی به اکتشاف پرداخته و حقایق پنهان آن را کشف کنید. با گشت و گذار در جنگل، شما معماهای پیچیده‌ای را کشف می‌کنید که در آن ماشین آلات باستانی زیادی را خواهید یافت. علاوه بر این، موجودات ناشناخته‌ای نیز در مسیر شما ظاهر می‌شوند که باید بر جادوی آن‌ها غلبه کرده و ضمن دوری از تله‌ها، حقایق پنهان را کشف کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Phantom Path را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Phantom Path 1 300x169 - دانلود بازی Phantom Path برای PC Phantom Path 2 300x169 - دانلود بازی Phantom Path برای PC

 

Phantom Path 3 300x169 - دانلود بازی Phantom Path برای PC Phantom Path 4 300x169 - دانلود بازی Phantom Path برای PC

 

تریلر بازی Phantom Path :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® Windows 7
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.3, 1 GB
Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows® Windows 10
Processor: 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.3, 1 GB
Storage: 300 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 230 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR