دانلود بازی Garrison Archangel برای PC

دانلود بازی Garrison Archangel برای PC

 

دانلود بازی Garrison Archangel برای کامپیوتر

| بازی مبارزه ربات‌ها |

| نسخه PLAZA |

 

Garrison Archangel بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ایندی، مالتی پلیر و مبارزه‌ای می باشد که در سال 2020 توسط Indigo Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی عالی با قابلیت شخصی‌سازی شخصیت‌ها است که در دنیایی با حضور انواع مختلف ربات‌ها با توانایی منحصر به فرد هریک به تصویر کشیده می‌شود. شما می‌توانید این بازی را به صورت تک‌نفره و یا چند نفره با همراهی دوستان خود در یک سیستم رایانه‌ای انجام داده و از تجربه کنترل و حرکت دادن ربات‌هایی که تحت فرمان شما هستند لذت ببرید.

شما در این بازی می‌توانید کاراکتر قهرمان دلخواه خود را بسازید و ضمن طراحی آن، برای مبارزه‌ای جذاب و نفس‌گیر آماده شوید. علاوه بر این، امکان مبارزه گروهی با دیگر پلیرها به صورت آفلاین نیز یکی دیگر از امکانات جذاب این بازی به شمار می‌روند که طرفدار بسیار زیادی هم دارد. در کنار این‌ها، شما می‌توانید بازی را به صورت تک نفره و در حالت داستانی در پیش بگیرید و ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری تا اتمام روند داستانی بازی پیش ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Garrison Archangel را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Garrison Archangel 1 300x169 - دانلود بازی Garrison Archangel برای PC Garrison Archangel 2 300x169 - دانلود بازی Garrison Archangel برای PC

 

Garrison Archangel 3 300x169 - دانلود بازی Garrison Archangel برای PC Garrison Archangel 4 300x169 - دانلود بازی Garrison Archangel برای PC

 

تریلر بازی Garrison Archangel :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel i3
Memory: 512 MB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750Ti / AMD Radeon R7 260X
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Tested with Very Low Settings at 1280×720 at 30 FPS

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel i5
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 / AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Tested with Medium to High Settings at 1920×1080 at 60 FPS

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 686 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR