دانلود بازی Super Toy Cars 2 – ماشین‌های اسباب بازی 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Super Toy Cars 2 - ماشین‌های اسباب بازی 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Super Toy Cars 2 برای کامپیوتر

| بازی ماشین‌های اسباب بازی 2 برای کامپیوتر |

| نسخه PLAZA |

 

Super Toy Cars 2 بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، تفننی و ماشین‌سواری می باشد که در سال 2020 توسط Eclipse Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بعد از موفقیت چشم‌گیری که سازندگان از عرضه نخستین نسخه از این بازی تجربه کردند، حال نوبت به این رسیده که یک بار دیگر دنیای ماشین‌های اسباب بازی را در سبک و سیاقی متفاوت‌تر از قبل تجربه کنید. بازی Super Toy Cars، عنوانی است که در زمان عرضه خود توانست محبوبیت بسیاری از هواداران این سبک از بازی‌ها را متوجه خود کند. اگر شما هم از دوست‌داران نسخه اولیه این بازی بوده‌اید، هم‌اکنون این مژده را به شما می‌دهیم که فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید از تجربه دومین نسخه این بازی نیز لذت ببرید.

در این بازی شما می‌توانید کنترل اتومبیل‌هایی را به دست بگیرید که تماما از جنس ماشین‌های اسباب‌بازی بوده و شکل و شمایلی مینیاتوری دارند. مسابقه دادن، درگیری با حریفان، تصادف، پرش از روی رمپ و همینطور امکان رقابت چند نفره با دیگر بازیکنان به صورت آفلاین از دیگر خصوصیات این بازی جذاب به شمار می‌روند. در این بازی، شما می‌توانید اتومبیل اسباب بازی دلخواه خود را از میان انواع مختلفی از وسایل موجود انتخاب و به صورت تک و یا چند نفره، به مسابقاتی جذاب و نفس‌گیر در مسیرهایی دیوانه‌کننده بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Super Toy Cars 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Super Toy Cars 2 1 300x169 - دانلود بازی Super Toy Cars 2 - ماشین‌های اسباب بازی 2 برای کامپیوتر Super Toy Cars 2 2 300x169 - دانلود بازی Super Toy Cars 2 - ماشین‌های اسباب بازی 2 برای کامپیوتر

 

Super Toy Cars 2 3 300x169 - دانلود بازی Super Toy Cars 2 - ماشین‌های اسباب بازی 2 برای کامپیوتر Super Toy Cars 2 4 300x169 - دانلود بازی Super Toy Cars 2 - ماشین‌های اسباب بازی 2 برای کامپیوتر

 

تریلر بازی Super Toy Cars 2 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia 550 or similar
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 750 or similar
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.03 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR