دانلود MyPC Utilities 7.0.1 – نرم افزار بهینه‌سازی و مدیریت سیستم

دانلود MyPC Utilities 7.0.1 - نرم افزار بهینه‌سازی و مدیریت سیستم

 

دانلود MyPC Utilities

| نرم افزار بهینه‌سازی و مدیریت سیستم |

 

MyPC Utilities 7.0.1 نام نرم افزاری جدید و ساده در زمینه بهبود سرعت عملکرد سیستم و مدیریت آن است. این نرم افزار، امکانات متعددی را در خود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توانید سرعت عملکرد دستورات مختلف در سیستم خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشید. با این برنامه شما می‌توانید شماری از تنظیمات جادویی را بر روی سیستم خود اعمال کنید که به واسطه آن‌ها، سیستم بتواند با سرعت و بهره‌وری بسیار بیشتری به نسبت حالت عادی کار کند. بسیاری از کاربران با این مشکل مواجهند که مدتی پس از نصب سیستم‌عامل جدید بر روی سیستم، رفته رفته سرعت آن کاهش یافته و کندی‌هایی آزاردهنده در حین کار خود را نشان می‌دهد.

این برنامه یک ابزار بهینه‌ساز قوی برای ویندوز به حساب می‌آید که با یک اسکن سریع و ساده می‌تواند بسیاری از عوامل افت سرعت محسوس در سیستم را شناسایی و رفع کند. با یک اسکن سریع شما می‌توانید اطلاعات اضافی، مشکلاتی که منجر به کندی می‌شوند و یا دیگر عوامل مشابه در سیستم را شناسایی و از بین ببرید. علاوه بر این، ابزار فعلی قادر است بسیاری از تنظیمات حریم خصوصی در ویندوز 10 را نیز به سلیقه شما تغییر دهد تا بتوانید از امنیت بالای خود در ویندوز اطمینان حاصل کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار MyPC Utilities را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MyPC Utilities :

– امکان محافظت از حریم خصوصی و از بین بردن تاریخچه فعالیت‌ها

– امکان حذف اطلاعات اضافی و بلا استفاده

– امکان بازگردانی ثبات سیستم‌عامل

– بهبود سرعت اجرای دستورات در ویندوز

– امکان چک‌آپ و بررسی خودکار ایرادات در سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MyPC Utilities.cover1  300x225 - دانلود MyPC Utilities 7.0.1 - نرم افزار بهینه‌سازی و مدیریت سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR