دانلود بازی Zombie Smash : Road Kill 2.2 – زیر گرفتن زامبی‌ها با ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Smash : Road Kill 2.2 - زیر گرفتن زامبی‌ها با ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Smash : Road Kill برای اندروید

| بازی زیر گرفتن زامبی‌ها با ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Dirt Bike Unchained 1.4.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Yes Games Studio است. آیا شما نیز از نمایش درفت و رانندگی در مسیرهایی پر پیچ و خم لذت می‌برید؟ اگر چنین است، در این بازی سعی داریم تا کمی ماجرا را سخت‌تر کرده و زامبی‌ها را در مسیر حرکت خودروی‌تان قرار دهیم! بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک آخرالزمان جذاب و هیجان‌انگیز با حضور زامبی‌ها را به تصویر می‌کشد که در آن شما باید با استفاده از وسیله نقلیه انتخابی خود، زامبی‌ها را در مسیر خود زیر بگیرید.

هدف اصلی شما در هر مرحله از این بازی، کشتن و زنده ماندن است. بنابراین شما می‌توانید با وسیله نقلیه خود شروع به رانندگی در جاده‌های آخرالزمانی کرده و در مسیرهای ویرانه، مردگان متحرک را از بین ببرید؛ زیرا که در صورتی که این موجودات فرصت کافی داشته باشند، سریعا به شما نیز آسیب می‌زنند. علاوه بر این شما می‌توانید وسیله نقلیه خود را به انواع مختلف تجهیزات تدافعی نیز مجهز کرده و از تجربه کشتار زامبی‌ها به این شیوه نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Smash : Road Kill را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Smash : Road Kill :

– امکان رانندگی و دریفت در سطح خیابان‌های شهر

– دارا بودن شمار متنوعی از وسایل نقلیه برای رانندگی

– امکان تجربه چالش کشتار و بقا در دنیای زامبی‌ها

– گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب

– قابلیت ارتقای خودروها و تجهیز آنان به انواع سلاح‌ها و اقلام تدافعی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Smash Road Kill 1 150x84 - دانلود بازی Zombie Smash : Road Kill 2.2 - زیر گرفتن زامبی‌ها با ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Smash Road Kill 2 150x84 - دانلود بازی Zombie Smash : Road Kill 2.2 - زیر گرفتن زامبی‌ها با ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Smash Road Kill 3 150x84 - دانلود بازی Zombie Smash : Road Kill 2.2 - زیر گرفتن زامبی‌ها با ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Smash Road Kill 4 150x84 - دانلود بازی Zombie Smash : Road Kill 2.2 - زیر گرفتن زامبی‌ها با ماشین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR