دانلود MiniTool MovieMaker 2.2 – نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم

دانلود MiniTool MovieMaker 2.2 - نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم

 

دانلود MiniTool MovieMaker

| نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم |

 

MiniTool MovieMaker 2.2 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور ساخت و ویرایش فیلم برای افرادی است که استعداد خاصی در این زمینه داشته و می‌خواهند با به‌کارگیری خلاقیت خود، فیلم‌هایی زیبا و جذاب را به تولید برسانند. با استفاده از این نرم افزار، حتی افراد مبتدی و تازه‌کار هم می‌توانند خلاقیت خود را به کار بسته و فیلم‌هایی حرفه‌ای و فوق‌العاده را به تولید برسانند. این برنامه، مجموعه امکاناتی که شما از یک نرم افزار تولید و تدوین فیلم نیاز دارید را در خود جای داده تا بتوانید با به‌کارگیری آن‌ها فیلم‌هایی جذاب و دیدنی را خلق کنید. برای ساخت فیلم‌ها نیاز به تجربه یا مهارت خاصی نیست؛ تنها کافی‌ست محتوای دلخواه خود را به محیط برنامه فراخوانی و ضمن ترکیب کردن آن‌ها با همدیگر، فیلم‌های خود را تولید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

به کمک این برنامه شما می‌توانید مجموعه تصاویر خود را به محیط نرم افزار فراخوانی کرده و با کنار هم قرار دادن آن‌ها، یک ویدیوی زنده و یا آلبوم تصویری 3 بعدی را خلق کنید. دارا بودن امکانات گسترده ساخت و ویرایش فیلم، اضافه کردن تصویر، افزودن موسیقی پس‌زمینه به آلبوم تصاویر و … از مهم‌ترین امکانات این نرم افزار به شمار می‌روند. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید تمپلیت دلخواه خود را برای ساخت فیلم و یا اسلایدشوی عکس انتخاب و با کنار هم قرار دادن آن‌ها، خلاقیت خود را در ساخت فیلم به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار MiniTool MovieMaker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MiniTool MovieMaker :

– رایگان بودن و عدم قرار دادن واترمارک روی فیلم‌ها

– دارا بودن ده‌ها تمپلیت زیبا و جذاب برای ساخت فیلم و آلبوم عکس دیجیتال

– امکان وارد کردن فیلم، عکس و فایل صوتی در انواع فرمت‌ها

– قابلیت استفاده از افکت‌ها و فیلترهای گرافیکی زیبا و جذاب

– امکان تغییر دادن سرعت پخش ویدیوها

– امکان برش و یا ادغام فیلم‌ها به هم

– قابلیت خروجی گرفتن در انواع مختلف فرمت‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MiniTool MovieMaker.cover1  300x129 - دانلود MiniTool MovieMaker 2.2 - نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 357 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR