دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC

 

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای کامپیوتر

| بازی کال آف دیوتی: جنگاوری نوین کمپین ریمستر |

| نسخه Razor1911 |

| نسخه کم‌حجم Call of Duty: Modern Warfare 2 – Campaign Remastered – v1.1.2.1279292 – FitGirl اضافه شد… |

 

Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و اول شخص می باشد که در سال 2020 توسط Activision ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر گیمرها و بازدیدکنندگان ثابت و همیشگی وب‌سایت یاس دانلود باشید، احتمالا تاکنون سری محبوب و پرطرفدار کال آف دیوتی را چندین بار از اول تا آخر بازی کرده‌اید! بازی کال آف دیوتی» جنگاوری نوین 2، یک بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص بود که اولین بار در سال 2009 برای کنسول پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و سیستم‌عامل ویندوز عرضه شد. در واقع این بازی، ششمشین بازی از سری محبوب و پرطرفدار کال آف دیوتی بود که خط داستانی جنگاوری نوین را تا رسیدن به جنگاوری نوین 3 طی می‌کند.‌با وجود اینکه سری کال آف دیوتی عمده موفقیت خود را از طریق شبیه‌سازی نبردها در حال و هوای جنگ جهانی دوم به دست آورده بود، با پذیرش یک ریسک بزرگ در سال 2007 و عرضه اولین نسخه از سری جنگاوری نوین، مدتی بعد توانست نقدهای مثبت بسیاری را از سوی منتقدین و گیمرها به دست آورد. اکنون با گذشته یک دهه از زمان عرضه دومین نسخه سری جنگاوری نوین، شاهد عرضه یک نگارش بهینه‌سازی شده از این نسخه بازی هستیم که در زمان خود توانست محبوبیت بسیار زیادی را از سمت مخاطبان دریافت کند.

نسخه کمپین ریمستر بازی کال آف دیوتی: جنگاوری نوین 2، شامل بخش داستانی یا کمپین این بازی محبوب است که با محتوای درخاشانی که داشت توانست در سال 2009 سر و صدای بسیاری را به پا کند. در واقع شمار بسیاری از علاقه‌مندان امروزی به سری کال آف دیوتی، محبوبیت فعلی خود نسبت به این بازی را مدیون این نگارش از سری محبوب کال آف دوتی هستند. در نسخه کمپین ریمستر این بازی هم به مانند حالت داستانی نسخه قبل، شما به دنبال فردی با نام ماکاروف هستید. او کسی است که جنایات بسیاری مرتکب شده و باید به خاطر اعمالش مجازات شود. در این ماجرا، دنیا در استانه یک جنگ جهانی دیگر قرار می‌گیرد که بخش مهمی از روایات داستانی بازی را شامل می‌شود. این نسخه از بازی تفاوت بسیار زیادی با نسخه اولیه که در سال 2009 عرضه شد دارد. کیفیت تکسچرها و انواع دیگر جلوه‌های بصری در نسخه کمپین ریمستر بهبود چشم‌گیری داشته و افکت‌های صوتی بازی نیز به واقعیت شباهت بیشتری پیدا کرده‌اند. در مجموع می‌توان گفت که نسخه کمپین ریمستر بازی ندای وظیفه: جنگاوری نوین 2 مخصوص آن از دسته از کسانی است که عاشق این بازی بوده و می‌خواهند یک بار دیگر حالت داستانی آن را با گرافیک امروزی تجربه کنند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered 1 300x169 - دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered 2 300x169 - دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC

 

Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered 3 300x169 - دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered 4 300x169 - دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered برای PC

 

تریلر بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based on v1.1.2.1279292 Battle.net release with all languages included: 65 GB
Extern V3 crack applied over
100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation (ONLY when installed with all languages)
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Selective Download feature: you may skip downloading and installing of voicepacks you don’t need
Significantly smaller archive size (compressed from 65 to 37.4~43.4 GB, depending on selected languages)
Installation takes (for any single audio language): ~13 minutes on 16-threads CPU; ~22 minutes on 8-threads CPU; ~40 minutes on 4-threads CPU
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly (ONLY when installed with all languages)
HDD space after installation: 65 GB (71 GB during installation)
Use REG-file in “_Language Switcher” folder to switch the game language
Some antiviruses may delete “.build.info” in the game root, make sure it’s in place
If the game crashes for you after splash screen, run “MW2CR_Old_Crack_Run_Once.exe”, quit the game and then run “MW2CR.exe” again
Repack uses XTool library by Razor12911
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Operating System: Windows 7 64-Bit (SP1), Windows 8 64-Bit or Windows 10 64-Bit
Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
Video Crad: NVIDIA® GeForce® GTX 670 / NVIDIA® GeForce® GTX 1650 or AMD Radeon™ HD 7950 – DirectX 11.0 compatible system
Memory: 8GB RAM
Storage: 80GB
Internet: Broadband Internet connection

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.


اگر در هنگام نصب نسخه FitGirl با ارور 404 مواجه شدید یا ستاپ روی درصد خاصی مثلا 26 درصد گیر کرد:

–  اینترنت و آنتی ویروس تون رو غیر فعال کنید.
–  فایل نصبی رو به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
–  تیک های “نصب نرم افزارهای” ابتدای ستاپ رو هم بردارید (وقتی میخواد اونا رو از سایت های فیلتر شده دانلود کنه ارور میده یا گیر میکنه)

 

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 54.6/39.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانلود نسخه Razor1911
  • دانلود نسخه FitGirl
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR